maariiasvensson

Alla inlägg under januari 2010

Av maria - 27 januari 2010 19:55

Sitter och kollar på biggest loser och undrarnär man själv ska bliså stor.haha

Har käkat chips och dippoch grejjer och de skulle man inte ha gjort känner man nu i efterhand! haha

 Skulle ju ha packat lite igår, men de sket sig. Så ska göra de idag lite istället :)

Pöss

ME love mah BABYOBOO <3

Av maria - 26 januari 2010 20:51

Sitter nu hemma i Valskog efter att ha

träffat Liz

Varit hos farmor och fikat

Varit på Ikea

Ätit på Sibylla!

Vi har hunnit medmycket på bara några timmar :)

På ikea blev de inhandlat lite smått och gott ^^ Bla en tvbänk, tvättkorg, stekpanna och lite sånt som behövdes ^^ Är skönt när man har fått presentkort där , då känner man sig inte lika fattig när mangår ut därifrån.

Dom hade även en jättestor blomma som vi ville ha. Men den fick inte plats i bilen. Men ska kolla med pappa i veckan om man kanske kan låna någon kärra eller någon annan bil och åka och köpa den :) Skulle vara coolt med en jätteblomma! :)

 Fick lite knivar och vispar av farmor också som hon knappt använt, såntär alltid bra att ha, speciellt för mig som älskar att baka! Och äntligen har vi fixat en stekspade. haha Det va på tiden ^^

 Just nu håller jga på att vika en massa massa kläder som ska med till Vänersborg sen . Vi ska inteåka förns nästa vecka tillbaka dit, men känns som att man iallafall ska börja lite smått så man slipper stressa och göra allt i sista sekunden, för i helgen lär de inte bli så mycket packa direkt.

Men nu ska jag fortsätta med de :) Kan även säga att det är väldigt roligt att babyboo har följt med hiit. Är skönt så att han kan vara med och välja vad som ska med tillbaka och såånt :)

Puss på er ^^ Maria är glad idag :)

Av maria - 25 januari 2010 10:09

Idag har jag varit här i  Vänersborg i en månad exakt!!

Och 11.55 tar jag och älskling tåget till KÖPING :)

Av maria - 24 januari 2010 22:12

Nu har denna dag också flygit förbi ! Och fort gick det.. och Testo är fortfarande här, har försökt få tag på doktorn, men han ville inte tydligen! 

 Nu har vi packat och ska lägga oss i sängen, vi är trötta och på myshumör !

 Vi ska kolla på sjättesinnet nu och sovasovasova! Och imorgon bär det av till Köping. Tåget går härifrån 11.55 och är framme i Köping 15.31 !

 Blir sköönt att komma hem en sväng, men nu ska vi lägga oss. Puss och godantt! :)

  

Av maria - 24 januari 2010 14:54

Idag är vi trötta, väldigt trötta ! Ska snart göra köttfärsbiffar och potatis. ska bli så jädra gott! Sen ska vi packa och sånt och städa :D Så de är fint när man kommer hem igen ^^

 Eric fick ett vitrinskåp i julklapp av sin mormor och morfar som har kommit hit nu så han har satt ihop det . Duktig han är :)


Älskar den där söta karln med den goa rumpan :)

Av maria - 22 januari 2010 13:42

Imorse vaknade jag FÖRE Eric, kan ni tänka er! Haha. Han måste ha varit trött. Somnade före honom också. Vi som låg och kollade på män som hatar kvinnor ^^

 Haha, men men. Jag var trött! Väldigt trött!!

Idag så vet jag inte vad som händer, man kan inte göra så mycket heller när man knappt har några pengar! tråkigt tråkigt!

 Men är rätt pigg just nu såå vi får väl se. Eric har diskat och jag har plockat undan lite , good teamwork! :D

 Nu ska jag diskutera med Eric vad vi ska hitta på idag ^^

Pusspuss!

Av maria - 21 januari 2010 21:51

Idag  väckte älsklingen mig halv nio, då hade han tappat upp ett varmt bad och tänt några ljus ! Gulleponken :)

 Va inte spec pigg , men vaknade till efter ett tag. Sen fixade vi oss och gav oss iväg mot arbetsförmedlingen mm och kollade lite där och hämtade papper om bostadsbidrag. Vi ringde nämligen soc imorse och för att dom ska betala hyran så måste vi få bostadsbidrag också.. Och dom ringde senare under dagen och sa att vi var beviljade bostadsbistånd eller va de heter och vi ska bli kallade på möte  :) Så de är niice :)

 Sen runt halv fyra kom Erics bror Emil och hämtade oss och så åkte vi till deras kusin som fyllde år, Så jag har träffat mer släkt nu!

Fick både tacos och glass så de va tokgott och jag är fortfarande skitmätt!!


Om några dagar blir det att nege sig av till Köping, ska bli väldigt trevligt må jag säga..

Nu sitter jag här och Babyboo spelar ps2 :P Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig. Är inte van vid at gå upp så tidigt.. :P

Pusspuss

Love mah babyboo ! <3  

Av maria - 19 januari 2010 17:12

Är fasiken den 19:de idag. sjukt vad tiden har gått fort när jag har varit här. Har snart varit här i en månad..

 Va nyss nere i tvättstugan och slängde in två maskiner. Nicebajs :)  SKönt att få lite tvättat tycker jag :)

Ska väl diska snart tänkte jag. Eric är hemma hos doktorn så har lägenheten för mig själv i några timmar. Anar att han inte kommer nu när vi har tvättid :P haha

Men vi får väl se. ^^

 Har varit på amv idag också, och jag hade inte blivit inskriven på riktigt än, så gjorde de. Men sen måste jag ha med betyg och sånt bajs så jag blir inskriven på riktigt. Så tar med mig allt sånt från Köping sen så de blir något gjort. Hade tänkt ta mig till bemanningen då också så att jag kanske kan få jobba några timmar i månaden om dom behöver en extra. Vore skönt att få jobba lite faktiskt.

Är nu man känner att man faktiskt saknar skolan lite granna. Då visste man vad man skulle göra om dagarna. Så ni som fortfarande går i skolan. Ta vara på tiden sen.

Ni kommer sakna skolan!! Speciellt gymnasiet!

Eric <3

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards