maariiasvensson

Alla inlägg under december 2012

:)

Av maria - 15 december 2012 11:59

sitter på överby och väntar In lite folk som ska köpa lite grejjer av mig. två ska jag möta upp nu runt tolv å sen ska jag möta upp två st senare under dagen :) sen ska jag vi handla julklappar :)

!!

Av maria - 12 december 2012 09:59

Åh herregud! Lexie är på allt som finns, och med en massa påsar, kartonger mm så är de inte okey. Nu har hon börjat öppna byrålådan med dvdfilmer i, haha inte okey !

 Idag mår Ellie lite bättre iallafall, ingen feber, om man jämför med igår kväll då hela hon var helt blöt för att hon kallsvettades så mycket. Men idag är hon rätt pigg. Hennes röst låter lite bättre också , så blir nog för henne att gå till dagmamman imorgon. Men ville inte att hon skulle dit idag då hon var så dålig igår kväll.

 Ellie kom in å la sig brevid mig inatt runt 2, å höll på å ville inte sova, skulle ha min mobil å grejjer å ville leka. Det är inte okey kl 2 på natten. Men sen somnade hon om och vi gick upp runt nio idag också !  Känner mig rätt pigg idag faktiskt , så nu skaj ga försöka röjja undan lite, på allvar ! :P Haha

Sätta på Teletubbies till barnen så får dom chilla lite till de en stund! :)

Av maria - 11 december 2012 17:13

Nu inväntas Eric sen tänkte jag åka och veckohandla. Brukar ju göra de på dagen annas men blir inte så med två sjuklingar som för övrigt var helt hopplösa ett tag! Höll seriöst på att gå i taket men efter lite gnäll, skrik , lunch & tårar så ordnade de upp sig. Kan för övrigt påpeka att Lexie är en vild liten dam som inte är rädd för att prova nya saker och gärna samma saker även fast hon vet att hon inte får. Tex vägguttag, kattmat , slänga ut blöjor och kläder. Hon älskar även mobiltelefoner och tvdoser ! :)

Av maria - 11 december 2012 10:41

Våra töser är sjuka :( Ellie hade feber både igår och idag, men ju längre dagen går så mår hon bättre. Men hennes hals är rätt skrovlig och igår var hon rätt dålig i magen p åeftermiddagen också . Stackars tösa ! Hon fick sova mellan mig och Eric inatt för att hon skulle komma  till ro. Men hon vaknde ju 58000 ggr också . började prata eller peta på mig och ville att jag skulle vakna. Lexie sov hela natten till 09 hon också. Så de var väldans skönt! Nu , efter att dom haft ut Franks mat medans jag var på toa så leker dom inne på sitt rum. Hör bara skratt blandat med lite smågråt ibland, när dom inte får som dom vill. Dom är ju väldigt envisa båda två måste jag ju säga !


 Igår var jag på gymmet, och tyckte inte jag körde sådär tokhårt. Men jääävlar vilken träningsvärk jag har idag ! Det ömmar i hela kroppen hela tiden, och att böja sig och plocka upp saker från golvet vill jag inte ens prata om! Men goosh så skönt det är ! Imorgon är det på´t igen. Då får det nog bli pumpen ! :)  Pepp som fan. JAJAMEN!

 

Av maria - 10 december 2012 22:11

Har dessa ute på annons ! Om någon är intresserad hemifrån och såklar vinner auktionen så kan jag ta med dom istället så ni slipper betala frakten ! Ska hem till Valskog över jul! :)


Är bara att trycka på länken :)

Av maria - 9 december 2012 15:27

     


Helgen har varit klockren. Mellan all packning har jag även varit på krogen , i fredags med Terez Och Kattis, och på lördagen blev det sexfest hos Marika med en säljare som visade en massa roligt ! :D Klockren helg.

 Nu jobb, sen hämta hem barnen ! :D Saknar dom <3

Av maria - 5 december 2012 07:33

Hatar att ha mens och att vara sjuk ! Då finns de en sak jag gör , and one thing only ! Jag ÄTER ! och Äter, och ÄTER! Vad som än finns i min väg. om du skulle servera hundskit med lite störssel på skulle jag äta de med ! Helt galet är de!

Nu vill jag varken vara sjuk eller ha mens längre, orkar inte äta mera! jag vill till gymmet och inte känna mig som en svullen flodhäst med pms besvär.

 Men blir att vila från gymmet denna vecka också! Nästa vecka hoppas jag att jag är back on track!

Men nu blir de en snabb morgondusch och sen ska jag ÄTA, igen !

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards