maariiasvensson

Alla inlägg under november 2009

Av maria - 30 november 2009 23:11

Jag är trött, men jag kan ju inte missa favoritprogrammet NAVY CIS som börjar om 19 min!

 Har ätit kvällsmacka idag och lite multivitamin på de :) Gott som fasiken!

 Kollat lite mer jobb också, men har redan sökt dom som jag är intresserade av så man vet aldrig . Man kan ju hoppas , men jag kanske inte är den dom söker helt enkelt! Men men, nu får jag väl ta av lite kläder och hoppa ner under täcket och gömma mig ! See ya .

Miss mah babyboo!

Av maria - 30 november 2009 19:37

Jag fick nyss världens gulligaste sms av min älskling! Jag älskar diig <3  

Av maria - 30 november 2009 08:00

Jag är död!! Är så sjukt jävla trött, ska snart ringa till Eric och väcka honom, men sen ska´jag noog lägga mig igen, Herman har hållit på hela morgonen och sprungit runt och grejjer, tills han la sig i min säng. Då somnade han som en stock. Hannes Och Håkan är någonstans, och blir borta till imorgon kväll, sen åker Hannes Håkan och Herman någonstans påtorsdag morgonen igen, så då är jag lediig :) nicebajs!

Me nu ska jag och Herman borsta tändera!   

<3

Av maria - 29 november 2009 21:41

Helgen har varit kanon ! Har myst hela helgen, varit hos farmor och ätit, träffat lite kompisar och bara varit .  I fredags blev de alkohol, både jag å Eric spårade , men de blir ju så ibland  !  Men jag har kommit underfund med hur mycket mer han btyder för mig än vad man tror ibland, eller nu blev de feel, I love that boy, men att man kan känna så mycket mer än så, är helt otorligt. Och att veta att han är MIN göör allt såå mycket mera toppenbra än vad de kan!
Men nu äre en månad kvar igen tills vi ses , men då vet man iallafall att vi kommer sesdå och inte so mde blev nu att man inte visste riktigt hur de skulle bli.

 Men kan säga att jag dhe god lust att följa med honom tillbaka till Vbg och vara kvar där :P

 Men nu kommer lite bilder sen helgen :)

            

PÖSS!

Av maria - 27 november 2009 07:45

Så jävla skönt att somna innan tolv ! Och ändå så sov jag en och en halvtimme igår ,menllan halv nio och tio på morgonen ! Jag måste ha varit trött^^

 Nu håller Herman på att klär på sig och sen blire frulle!

 Blir nog även att spela lite pingis nu på morgonen!

Hannes och jag börjar bli riktigt grymma ;D


Sen blire dusch, raka benen och fixa sig och sen iväg mot bussen som går 10.01 ! Blir noot so funny om jag missar den kan jag säga. Men men.

Nu ska jag göra frulle.. See ya ;D

PussPuss <3  

Idag kommer Eric ! ;D

Av maria - 26 november 2009 21:23

Nu äre äntligen kväll och imorgon blir de hemgång som sagt. Ska bli så sjukt jävla sköönt.

Herman började gråta idag igen för att jag tg dom två sista äggen till sockerkakan jag gjorde, såklart ville ju han ha ägg till kvällen, vilket han aldrig brukar vilja ha. Så kan säga att det VERKILGEN ska bli skönt att komma hem.

 Jag var troll en sväng idag också...

'



Får mysa hela helgen, kan de bli bättre?     LOVE YOU Eriiic<3  

Av maria - 26 november 2009 08:59

Gud va skönt att jag somnade innan tolv igår ! ;d De måste fasiken hända fler gånger!

  Och jag har äntligen hittat Hermans overallbrallor som låg i en bolllåda på förskolan! Dom kan fanimej lägga sina saker överallt. Helt sjukt!


Imorgon äre fredag och Puss på De <3

Av maria - 25 november 2009 19:38

Gjorde ungspannkaka idag, inte de bästa jag gjort i mina dagar men de gick att äta, enligt mig och Hannes iallafall, men inte enligt Herman.

 Råkade skjuta en pingisboll i huvet på honom också, och då var jag dum i en timme och fick stå ut med både sparkar och slag, mindre kul. Men men, jag skrattade när han fick den i huvet så jag förtjänade de väl ;P

 Vi har filmat lite idag också, rätt roligt. men blir nog inge youtube, tror inte Anna och Håkan skulle uppskatta de:P


 Men nu ska jag lägga mig, är bajstrött!

 Och om två dagar får jag PUSSAS! Yeeeaaj :)<3

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards