maariiasvensson

Alla inlägg under mars 2011

Av maria - 30 mars 2011 21:21

börjar bli stor. Hon är 6 månader idag ! Hur fort har inte tiden gått om jag får fråga? Alldeles för fort. Hon börjar bli så mycket mera gosig nu. Vill ligga i famnen och bara ligga där och ta i det hon får tag på. Sitta i knäet och leka. Skrattar hela tiden, hon är bara sååå UNDERBAR min lilla tös !

Tänk att tiden går så fort, kan de inte sakta ner lite så man hänger med!


Nu kommer snart Eric hem, han har varit i garaget. Och jag kollar på tv, är helt slut så ska nog sova snart :/

  <3

Av maria - 30 mars 2011 17:01

Oj ni kan aldrig gissa vad jag har hittat på nätet nu ! Där kan man köpa billigare märkesgrejjer. Mycket billigare märkesgrejjer. De är en auktionssida där man höjer med 10 öre / gång!  Så man kan få typ ett acneskärp te.x för 20 kr sen är frakten nästan alltid 120 kr på allt . Men ändå . Super! :)

Av maria - 30 mars 2011 10:59

Okej, jag och Ellie ligger fortfarande i sängen. Inte okej. Men ska alldeles strax gå upp och äta frukost . Är superfint väder idag så hade varit skönt med en promenad, men får se om vi de blir någon, vet inte om jag har vagnen eller om den fortfarande ligger kvar i bilen. Får hoppas att Eric tog ut den imorse, men man vet aldrig . Har inte sagt något om att jag vill ha den så då tänkte han nog inte på de!

Ellie har sovit nästan hela morgonen nu, hon vaknade runt sju och ville ha mat sen somnade vi båda två om igen till 10 ungefär, sen somnade jag om en gång till och vakande kvart i elva. Då satt Ellie och lekte med mitt hår och de är inte så roligt. Haha, gör ont som faen !


Men nu ska de bli gott med frukost och en solig dag. Får väl sitta på balkongen annars och chilla!



Tack och hej

Av maria - 29 mars 2011 17:03

               

Av maria - 29 mars 2011 12:51

Hej hej hallå. Dålig uppdatering i helgen, eller rättare sagt ingen alls ;) Men så blir det när man är borta. Hade varit skönt med en bättre mobil så man kunde mobilblogga , men de blir tyvärr ingen ny än.


 Men som sagt, det har varit både tävling och kryssning.

På tävlingen blev det en stark bronsmedalj! Fick gå t på matten och köra programmet två ggr. Första gången så starade dom musiken utan klartecken, så hela första sekvensen försvann, men sen gick jag och Linda och pratade med en och hon pratade med en utav domarnaa så vi fick köra igen ! :) Då var det bara att samla alla och ut på mattan ! :) Gick mycke bättre den gången :)


Efter tävlingen car det bara att skynda sig iväg till bilen och börja åkturen mot Köoing. Vi hamnade på någon enslig väg helt ute i ingenstans. Men gps fortsatte visa att vi var på rätt väg, men jag var då väldigt skeptisk kan jag säga ! Men vi kom hem till Köpinf runt halv tio tror jag att den var, men då var vi helt själva hemma. Dom andra kom inte hem förrens runt elva !

 Men kryssningen var iallafall klockren och bilder kommer senare under dagen.

Och igår kom vi hem 23.30 , de var tungt måste jag säga. Helt slut var jag- Men i Köping innan vi åkte hann vi iallafall med en kebab och de är såå gott ! Måste ju som sagt passa på när man är där ! :)


Men nu ska jag dusha ! PUSS

Av maria - 25 mars 2011 21:13

Nu är kvällen här och den har spenderats framför tv:n med pizza och Beck och 101sätt att åka ur en gameshow och varning för barn! Varning för barn är ju så jäävla klockrent! LOVE IT ! <3

 Imorgon blire att gå upp tidigt. Kanske hinner blogga en sväng på morgonen så ska ni få sen en bild på min utstyrsel också ! ^^, hehe


 Ellie sover och de kommer hon nog göra till imorgon bitti också så de är skönt, men ska inte hoppas på för mycket, men hon brukar somna mellan 21 och 22 på kvällarna nu för tiden och sover hela natten till mellan 07-08 på morgonen så de är skönt !^^

Duktig tös :)


 Men nu ska jag ta ett glas coca cola ! :d Puss på er , hörs imorgon :)

 

Av maria - 25 mars 2011 17:45

Haha, okej. Vet inte riktigt vad som har hänt mig. Men kanske är för att jag bara ätit flingor idag, och det var imorse. Men jag låg och kollade på Antikrundan ! Haha ^^

 Men egentligen så är det rätt så intressant, tycker jag ! Se vad gamla saker är värda och sånt ^^ Haha, nja är jag 20 eller 45 ? Haha ^^ Ingen som vet tror jag.

 Eric har kommit hem också , han har fixat lite och donat. Men glömde bort att fråga honom om han körde bilen till skroten eller inte? Reservdelsbilen alltså. De får jag nog göra när han kommer hem, vilket blir om cirka 20 min då vi ska äta pizza. Blir en kebabpizza för min del och Eric tar säkert en pizza med pommes på ! :)


Nu sitter jag med min första och enda cider! Gott gott. Eric var på spritlotteriet på deras jobb! Haha, fint namn förövrigt! ;d

 Men dom lägger en tjuga var varje vecka och på fredagen är det någon som vinner nå gott från systemet ! :) Bra idé tycker jag. Så i Erics paket var de en flaska rött vin, en liten champangeflaska, några öl och en cider. Vinet blir till mig också då Eric inte dricker vin, men de blir nog inge vin idag. Ska upp tidigt imorgon så ! :)


 Har packat nu också , för mig och Ellie, men är inte helt färdig än. Måste packa blöjor och lite sånt också. Kanske ska göra de nu då innan kvällen börjar antar jag !

 Måste in på min travian också ;) börja med de ni med ;)

travian.se


Men hörs senare ! :) PUSS

 

Av maria - 25 mars 2011 13:00

Idag är det fredag ! Gud så skönt. Har redan städat, diskat , tränat och duschat ! Ska snart klä på mig och så ska jag och Ellie åka och handla lite inför helgen . För imorgon är det ju TÄVLING i Borås ! Ska bli så roligt. Dock kommer jag komma dit lite senare, men de blir lättast så för oss. Vi ska ju vidare till Köping efter de och nu när vi är tre så blir de mycket som ska packas och grejjer. Även fast de bara är för två nätter. Ellie är ju en liten spymaja så de kan bli väldigt många ombyten på en dag ! :P


 Igår var de sista träningen inför DM, och jag tycker de känns bra och de hoppas jag att dom andra gör också ! Blir att ta med filmkameran imorgon och kameran så mna får hem lite minnen ! :) Hehe ^^


Ellie har varit såå mysig hela dagen idag, men nu är hon lite gnällig, hon är nog trött tror jag ! får se om man kan få i henne lite mat innan vi åker. Vet ju aldrig om man får för sig att gå runt ltie.


Imorse betalade jag in alla räkningar. Aldrig roligt att betala räkningar, men de är ju ett måste :P Men tandläkarräkningar och sånt är ju absolut inte roligt ! ^^ För dom blir ju aldrig "billiga" eller vad man säger, ryker ju flera tusenlappar bara där.


 Men de blir några inlägg till under dagen , för nu måste jag fixa mig och åka och handla lite.

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards