maariiasvensson

Alla inlägg under mars 2011

Av maria - 5 mars 2011 15:10

 

Hmtopp, 149kr

 

Byxor från HM 99kr

 

Skor från HM 349kr


Detta får gärna hoppa in i min garderob till våren/sommaren !

Av maria - 5 mars 2011 15:01

är UNDERBART ! Då vet man att våren snart är här.

 Imorse vaknade jag och Ellie runt nio och gick upp, hade lovat Eric att han skulle få sova men han kom upp 5 min efter oss. Då blev det frukost och lite kortspel^^

 Efter påklädning och lite disk och lite annat smått och gott så blev det en härlig promenad ner till stan där vi gick omkring och glodde lite. Hittade en soffa som vi vill ha ^^ Eller två rättere sagt, en kostade 8995 och en annan 13995 så om någon har några extra slantar över så kan ni gärna få köpa oss en ny soffa ! :) hihi


 När vi kom hem blev det lunch och sen upp på crosstrainern i 20 min , ett hårt 20 mins pass blev de, sen lite andra övningar som är jäkligt bra så nu är jag tränad för dagen, nu äre Eric som står och jobbar på för fullt på crosstrainern , så nu är vi mysigt svettiga båda två medans Ellie ligger och leker i babygymmet :)


 I Torsdags vare träning, gick bra lärde ut den nya dansen som jag har gjort och det kommer nog bli superbra ! :)  Nu är det snart tävling ( 26mars) så nu blir det att superduperpeppa på dom sista träningarna ! :D Ska bli superroligt att åka med också , var så länge sedan jag var på en tävling så kommer bli toppen, tycker dock lite synd om Eric och Ellie som kommer sitta på läktaren i några timmar med de blir nog bra för dom också  :)


Men u ska jag fortsätta där jag avslutade ! Pusshejs

 

Av maria - 2 mars 2011 21:13

Ellie mår mycket bättre nu, skönt :)

 Vi har kollat på Livet på BB och ja, vad ska jag säga, jag vill ha en till :) Haha, knäppt men sant ! ^^

Men inte än, de vet ju jag också , men jag längtar ändå . ^^

 Nu kollar vi på filmen på femman och Eric ska strax hoppa in i duschen så ska vi väl lägga oss i sängen och snacka lite skit och sen somna som stockar. Sounds nice !


Men ska väl plocka undan efter maten först, kan vara en bra idé !

 Imorgon ska jag även träna som en tok när jag vaknar. Och efter det ut på en långpromenad, måste börja ligga i på riktigt nu ! Känns som att jag tappar motivatonen ibland, men de är ju inte så konstigt. Man vill ju bara att alla kilon ska rasa av snabbt, men de är ju bara att glömma, iallafall fr min del. Har fortfarande mellan 5-10 kg som jag måste ner i . Under 70kgs gränsen kommer jag b-rja känna mig lite bättre, men är en lien bit dit. Mycket träning och nyttig mat, Lycka till Maria ;)

Om någon har tips på bra övningar, eller mat , TIPSA MIG , SNÄLLA! Börjar bli desperat !

Av maria - 2 mars 2011 13:40

lilla Ellie är fortfarande sjuk, igår var hon så kinkig innan hon somnade, :( Tycker så synd om henne, är inte bättre nu direkt, hon vill vara nära mig hela tiden så helt otroligt att jag iallafall fått i mig lite lunch nu .

 Hon gråter och gråter, känns inte som att alvedonen hjälper ett dugg :(


Imorse åkte Alexandra till Norge dit hon har flyttat, hon har ju bott hos oss hela helgen. Så igår när vi sa hejdå blev det jobbigt :(


Åkt inte på träningen igår heller, var väldigt sugen, men Ellie mådde inge bra alls. Men ska dit imorgon är det tänkt, så får Eric vara hemma med Ellie:)


Men nu ska jag ta ghand om min sjukling <3


 

Av maria - 1 mars 2011 17:02

 Idag gick vi, jag, Alexandra och Ellie ner till BVC då Ellie skulle få spruta och vägas och mätas. Var lite orolig innan vi gick för Ellie ville inte ha någon mat.

 Men allt gick bra, Ellie väger 6880g och är 66 cm lång, min lilla tjej ! :) Hon följde måtten precis så de är skönt :)


Sen gick vi runt på stan och fixade lite sen hem och då tränade jag medans Alex fixade med sina lösnaglar.

 Senare under dagen har min lilla tös fått feber :( Första gången 38,4 och nu 38,6 och då fick hon alvedon för inte så länge sen också. Stackarn, så hon har varit ledsen nu ett tag.

Skulle egentligen tränat idag men eftersom min skatt för sjuk så kändes de inge bra, men jag hoppas att de går bra för dom idag iallafall :)


Idag blev de tacos och grejjer och nu ska Eric måla mina tånaglar och jag ska njuta^^, hehe


Men nu ska vi kolla klart på filmen vi kollar på, så ha en trevlig kväll ;d

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards