maariiasvensson

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av maria - 8 mars 2011 21:53

Träningen gick bra idag :) Var trevligt hemma hos Carina också ,och sån söt liten bebis Dana hade! En riktigt sockertopp :)


 Men hru som helst, filmade rätt mkt på träningen men orkar inte kolla just nu då min rygg gör sjukt ont och jag är trött som JohnBlund ungefär så nu ska jag borsta tändera, ta in datorn på sovrummet, göra välling, byta om och lägga mig på mage och sen ska Eric massera mig . Är ju faktiskt internationella kvinnodagen idag så de ska bli skönt!

Så nu orkar jag faktiskt inte blogga nå mera .. Men vi hörs imorgon ;d PUSS

Av maria - 8 mars 2011 15:02

Nu håller jag på med maten, blir falukorv i ugn med potatismos. Ska bli mummagott^^


 Senare blir det att åka och hälsa på hos mitt gamla jobb och visa upp min lilla tös och även Daana kommer dit som fick en liten flicka nu i januari! Ska bli så roligt att se hennes lilla tösa också :)

 Senare klockan 19 är det träning. Så ikväll bir Eric hemma helt själv, men tror det kan vara skönt också för honom. Att bara ta de lugnt :)


 Så nu ska jag göra klart min mat för jag är HUNGRIG. Har både tränat och en massa annat ,men imorgon ska jag försöka hinna mer lite till.

 Är såå fint väder ute så blir nog en promenad också innan vi åker till Vänersborg :)

 

Av maria - 8 mars 2011 11:46

Usch vad jag rä trött på morgonen nu för tiden ! Fattar inte. Igår somnade jag nästan direkt när jag la mig i sängen också, men ändå så är jag så trött. Men imorgon skas jag fan ställa klockan på 08.30 så man kommer upp i tid.

 Nu tänker ni väl, men hallå hur kan du sova s länge när du har bebis ?

 Men jo det kan jag. Och det är inge svårt alls, Ellie vaknar ibland och vill ha nappen sen somnar hon om precis som jag , så visst kan man sova :P

 Men nu ska jag upp på crosstrainern. ;)Puss

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards