maariiasvensson

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av maria - 14 mars 2011 20:16

Blir sen middag idag, men de gör inte så mkt.

Idag har de både blivit trning och storstädning. Har nästan gått igenom alla skåp vi har och vi har gått igenom allt , som ska slängas och de som ska upp på vinden mm.

Vi har även fått upp de nya köksbordet, men vet inte riktigt vad jag tycker. Visst det är fräshare och större , men just nu så har jag ingen åsikt. Ser konstigt ut med våra gamla stolar och jaa, vet itne riktigt om de passsar,, men man vänjer sig väl om inte annat.

Nu håller vi på med maten och de ska bli sååå gott då jag är jättehungrig !


Min crosstrainer har typ gått snder också, den låter och tar i någonstans som utehelvete. Jävla skit. I need my crosstrainer !

Av maria - 14 mars 2011 14:36

Blev inge blogg igår. Jag var så trött :/  Eric och hans bror höll igång ett tag och jag kunde inte sova. Men tillsist så somnade jag som en stock. Hade varit trött hela dagen efter att vi kom hem så de var skönt att äntligen kunna sova ! Även fast det tog sin tid ;P

 Efter att vi gått upp och plockat undan och lite sånt kom Erics mamma och vi alla åkte hem till Erics mormor och morfar. Där fick vi god mat och vi var där i bra många timmar. Sen  när vi kom hem igen var både Eric och jag helt slut så det blev en tidig kväll igår. Eric mådde inge bra heller. Han hade ont i nacken och mådde allmänt dåligt och kände sig sjuk . Men idag var det bättre. Han fick t.o.m sov morgon då han skulle till läkaren  kl 08.00 . Men jag var helt slut idag också så vi låg kvar i sängen till klockan elva. Sen kom Terez upp och vi snackade lite skit och efter det blev de frukost och träning i en timme. Så nu sitter jag svettig och go och måste varva ner lite då jag bllir het röd i ansiktiet fter att jag tränat :P haha !

 Så ska jag börja städa och fixa till lite.

Vi har ju bestämt att vi ska måla om i lägenheten. I vårat sovrum och i vardagsrummet. Får se när de blir av. Blir väl att försöka köpa färg så fort som möjligt och spackel så man bara kan börja med att måla sen när vi köpt färgen ! Blir kanske att tapetsera en fondvägg också.  Men vi får se :) Är ju Ullared nästa månad och Dm och en Köpingstur då vi ska på kryssning och den 17 april ska jag till Sthlm med laget. Måste kolla så de inte är något annat då men de hoppas jag inte att det är ! Så måste spara pengar och lite sånt , men de ordnar sig ! :)


Har förresten en fnne på vardera kind, nivet såna här inåtbucklade. Passar bra nu när det snart är påsk för ser ut som en riktig påskkärring ;)  haha.


Men nu är det dags att börja emd städningen så man blir klar någon gång ! Skönt att vi tvättade i helgen iallafall så de är gjort :)


 Men vi hörs senare :) PUSS

 

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards