maariiasvensson

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av maria - 12 mars 2011 22:27

Uppvisningen idag gick jättebra ! Finns lite smått som ska fixas inför DM men i de stora hela så är dom SÅÅÅ REDO ! :D Ska bli såå roligt.

 Eric och Ellie var med hela träningen och det gick så bra de med. Eric var väl ine jätteroad men de gick iallafall ;d

 Fick reda på att jag måste ha kavaj och grejjer på DM, stiligt ska det vara. Har tyvärr inget av de, förutom en tygkavaj men vi får väl se vad som kan ordnas fram. Annars så kan jag gärna shoppa , :P hehe. Tittade på Hm hemsida och Ginatricot´s och dom hade rätt snygga såå ;) Men vi får se hur det blir. Lättast hade ju varit om man kunde låna av någon.


Ikväll har de blivit melodifestivalen med godis och  cola för min del och godis och öl för Erics och Johns del.


Ellie har sovit sedan klockan tio, då jag l henne i vaggan efter att hon fått mat så nu sover hon förhoppningsvis resten av kvällen ! :)


Här har ni lite bilder på vad skulle vilja ha på mig på DM, men vet inte hur stirkt de är . Men detta skulle jag gärna kunna köpa och även använda sen också :

  Kavaj ginatircot 499,kr

  Byxor 399kr. Hur snyggt skulle inte detta vara ?

Av maria - 12 mars 2011 09:58

Eric var som sagt i garaget igår kväll och fixade avgasasystemet. Han kom hem runt 12 ungefär. Då hade jag somnat i soffan, och Ellie låg i sin vagga. Sen lyckades både Eric och jag somna i soffan , så jag vaknade till runt 6 imorse, så gick vi och la oss i sängen . Men inte kort efter att vi lagt oss så vaknade Ellie och ville ha mat.


 Nu är Eric iväg pch skjussar sin far och jag har precis ätit frukost. Så ska väl hoppa in in i duschen nu, orkar inte träna idag så får göra det imorgon istället.


Är ju uppvisning idag med cheeren, tagga tagga tagga tjejjer och killar ! :D WHIOO

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards