maariiasvensson

Alla inlägg under februari 2011

Av maria - 28 februari 2011 17:33

 Idag har vi blivit av med våra katter , känns både bra och mindre bra  ;d

 Skötn på ett sätt men så tomt, emn de går väl över, vet ju att dom har hamnat på ett bra ställe så , dom kommer få de mycket bättre där. Dom kommer kunna gå ut och även ha en stor yta inomhus att röra sig på, så bättre kunde de nog inte bli. Dom är även på landet så de blir nog perfekt!


 Idag har jag tränat som en tok, både zumba, på crosstrainern, slidern och lite hemmaövningar. Känns skönt i kroppen, nu ska både lår och rumpa fastas till mera ;)

 Sen fixade jag lite här hemma sen att fixa med kattsakerna och katterna och skjussa ut dom till Natta. Så nu har jag sytt om en tröja och ska plocka bort dom sista spåren efter katterna och sen ska man väl börja med maten inom kort. Börjar bli hungrig ^^


Så skepp å hoj, negerboll !  

Av maria - 27 februari 2011 18:33

Nu är snart helgen över och det har gått så himla fort. Idag blev det att åka till Vänersborg och hämta Erics pengar och sen en sväng till Överby och glutta lite. Sen åka hem igen ^^

 Så nu sitter vi här, jag med min dator, Alexandra med sin och Eric kollar på Bones och Ellie sitter och pratar med.. sig själv ;)


 Så nu vet jag inte riktigt vad som händer ,  vi ska väl göra mat snart och sen kanske spela lite kort och chilla lite. Hela helgen har jag varit så sjukt trött och seg så jag vet inte vad som har hänt, är väl att jag inte tränat något kanske. Men de blir det imorgon igen ! !

 

Blir hemmamys ikväll :) Tjillevippen


Av maria - 26 februari 2011 18:02

 Ellie har blivit så stor, leker med fötterna och vill hålla i allt och tar nappen själv till munnen. Min lilla tös  börjar bli stor ^^ Går så snabbt, Man vill nästan att tiden ska stå still ibland så man hinner med !


Idag var de extra träning men de var inte många där, vilket var tråkigt.


Har nyss gått igenom räkningarna och denna månad blir inte rolig. På riktigt alltså.

 

Men såfort man ser på denna älskade sockerbit så kan man glömma bekymmren ett tag iallafall <3

Av maria - 25 februari 2011 15:44

Såhär blev det :)

 

Jag älskar min sida av sängen :) Sen brevid där kommer jag sätta upp krokar där mina handväskor och lite smått och gott ska hänga, sen en stor blomma i hörnet. Kommer bli TOKBRA, eller va tror ni ? ;D

Av maria - 24 februari 2011 19:26

Du ska resten av kvällen spenderas med Bones, och mig själv. Ellie ligger och sover och Eric är i garaget så nu blire att vara själv en stund. Ellie har varit lite kinkig större delen av dagen. Tror det är tänder på G. Får väl se när dom dyker upp. Tänk vad söt hon kommer vara i sin första tand snart ! :D Åh min lilla sockerbit. Ellie är sötast i världen, bara så ni vet ! :D  

Av maria - 24 februari 2011 11:13

I Tisdags fick vi gå igenom gymnastiksekvensen som jag gjorde om , och det funkade. Tror det kommer bli jättebra, gäller bara att alla kan vara med så man kan gå igenom allting ! Men de kommer förhoppningsvis bli kanon! ^^

 När vi kom hem sen på kvällen var vi helst slut. Eric följde också med till Vänersborg så vi skulle besiktiga audin där 17.20 och de blev två 2:or som var ngt med avgaserna ^^ Så Eric ska till garaget ikväll så får vi se om han vet hur det ska ordnas till ;d


 Igår så mådde jag inge bra alls, natten till igår så frös jag som faen när vi skulle sova. Sen vaknade jag hela natten av att jag frös, mindre kul ! Men sen på morgonen så mådde jag bättre, men sen efter jag tränade så kände jag mig dåig igen, så jag och Ellie la oss på soffan så somnade vi båda två !

 Eric kom hem driekt efter jobbet då och han började med maten på en gång, stackarn, kul att jobba hela dagen och direkt när man  kommer hem får man börja med maten :S

 Men jag hjäpte ju till så mycket som jag orkade såklart !  Sen kollade vi på tv och la oss i sängen innan 22. Är så skönt att komma i säng i tid , Eric somnad som en stock efter ett tag och jag låg vaken, Ellie somnade i bra tid också , men sen vaknade hon runt halv tolv inatt och ville upp , då la jag henne i våran säng och då somnade hon som en stock , så vi låg alla tre i våra säng och myste hela natten .. Finns inge bättre :)


Idag så får vi se vad som händer, mår bättre än igår iallafall, men känner mig inte helt hundra, men har tränat iallafall, börjar få lite mer form på magen nu iallafall och det känns skönt ..

 Ska väl hjälpa Alexandra flyttpacka det sista och lite sånt ^^

 Men nu ska jag ta ett mellanmål, hörs sen : PUSS

 

Av maria - 22 februari 2011 11:27

Idag är det tisdag och jag är nytränad och har precis duschat. Och hela dagen är kvar, så jävla skönt. Men får se hur mycket av dagen som är kvar när jag är klar med allt !

 Håller på och tvättar, måste städa, och en massa annat !

Och sen 17.20 ska Audin besiktigas i Vänersborg, sen kl 19 är det träning.

Blir att Ellie följer med idag också , men de gör inge. Hon är så snäll så ^^


 Hon ligger nu och leker i babygymmet och jag funderar starkt på att äta lunch, men vet inte vad jag ska äta ;d Men men , det löser sig. Men lär äta någonting typ precis just nu , för jag är hungrig ;d


 Men idag ska jag visa gymnastiksekvensen på cheeren, får se om dom gillar de, får väl hoppas det ! Och tydligen så hade det varit extraträning igår , men det hade jag totalt missta. Hade inte en tanke på de, såg de nu när jag läste på lappen som vi ficki torsdags. Mitt minne har ändå varit rätt bra, men inte nu ;p Men men, är extratärning på lördag också och de kommer jag komma ihåg iallafall , då får Ellie vara hemma med Eric !

 Men nu ska jag springa ner till tvätten och sen fixa nå käk ! :D Puss

Av maria - 21 februari 2011 22:19

Idag har man hunnit med mycket, promenad, tränat, hjälpt Alexandra flyttpacka, fixat här hemma, hämtat hem audin, lagat mat , ja you name it. Så nu är jag trött , och det är tydligen både Ellie och Eric också , Ellie har sovit ett tag i sin säng och Eric har somnat på soffan , så jag ska väl förbereda inför kvällen så ska jag stappla in till sovrummet oc vila ögonen i några timmar.


 Eric har även satt upp mina speglar idag, tänkte ta kort på det imorgon så ska ni få se vad bra det blev. Är supernöjd! ;d


Men nu är jag så trött så mina ögon hänger som en åsnas pung så nu säger jag godnatt ! Godnatt ^^

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards