maariiasvensson

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av maria - 13 februari 2011 18:18

Helgen har varit kanon !

I fredags blev det utgång , en helt random ! Haha , jag satt hemma med Ellie, drack lite vin medans Eric var hos en kompis. Sen kom Terez upp och satt här och sen blev de att jag ringde Eric och frågade om han kunde komma hem så jag kunde gå ut med dom på krogen, vilket han gjrode :) Så kvällen var jättetrevlig. Skönt att komma ut och träffa lite folk :d


 I lördags blev de att ligga i sängen fram till 16?! Haha, men sov inte hela tiden , utan jag vaknade vid 9 på morgonen och sen somnade jag om vid halv två igen och sov till halv fyra, sen blev det att gå upp ! Blev tacos till middag och de satt super. Fick även besök av Natta och Terez som kom upp en sväng :)


Idag har vi varit ute och kört på isen, jag körde inte , men hade faktiskt varit kul att gjort de om de inte avr så mkt folk ute på banan :P Men de var roligt att åka med, Eric kan han ;)

 Nu har jag fått låna duschen nere hos Terez då vi har sådåligt med varmvatten häruppe, och guuud vad skönt de var med en riktig varm dusch :)

 Så nu håller vi på med maten , är riktigt hungrig och min mage skriker efter mat !


Så de har tyvärr inte blivit så mkt uppdateringar under helgen men nu har ni fått en snabbtitt på hur min helg varit. Hur har eran varit ? :)

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards