maariiasvensson

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av maria - 20 februari 2011 16:58

Nu sover Ellie och jag ska passa på att börja lite med maten. Blir skönt när Eric kommer hem , känns som att vi inte ses så mycket längre, vet inte vad de beror på . Men han är i garaget och grejjer och jag är på cheeren och när vi kommer hem är vi trötta, och känns knappt som att vi setts i helgen så blir skönt att få mysa lite ! Blir god mat idag,

kanske kommer upp recept sen, eller om jag vill hålla det hemligt ;d Vi får se ;)


 Jag har iallafall pratat med mamma , och det kommer nog bli så att jag följer me laget på DM iallafall, jag och Eric pratade om det igår och jag är ju en del av laget ! :) Så varför skulle jag inte följa med ? ;d

Så kommer bli att vi kommer komma sent till Köping föt att åka på kryssning senpå söndagen , men de gör ingent5ing, blir bra om man får ihop allt bara ! :)


 Men nu ska jag småbörja emd maten , ;)

Av maria - 20 februari 2011 14:41

Jag har inte uppdaterat sen i torsdags`? Har tänkt göra det flera gånger , men det har helt enkelt inte blivit av ! Men här kommer helgen ;d


Fredag!

I Fredags blev det BIO, Åsa-Nisse, den var rätt okej i början , men i slutet blev det för mycket av allting så då tappade sen sin charm för mig. När vi skulle hämta ut biobiljetterna så stod de en tjej där som är med i cheeren, kul att jag kände någon för en gångs skull ;p

 Efter bion blev det mat på .. AAhh,, vad heter den... Kopparn justde, så heter den ;p

Vi åt mat på Kopparn hela släkten på Erics mammas sida och det var jättetrevligt och jättegott. Farfar Micke var barnvakt och det gick jättebra. Vi kom hem runt 22.15 och då var det bara att shotta i sig några tequilashots och dra ut på krogen med Alexandra, hon ska ju flytta så de var jätteroligt att gå ut en sista gång med henne. Hela kvällen var jättelyckad.


Lördag!

Eric väckte mig klockan nio?! Haha, så de var bara att  gå upp, men var inte speciellt bakfull utan vara est trött. Kom ju hem 02.30 ungefär och då låg jag och Eric och pratade ett tag sen toksomna jag :P

 Men det var bara att försöka vakna till och leka med Ellie då Eric åkte ut på isen och körde. Jag hade tänkt att vi skulle åkt till Torp alla tre men det slutade med att jag och Ellie åkte själva, men såklart så startade inte bilen. Tippat. Då ville jag bara slå sönder hela bilen, blir så trött på den! när man verkligen bara ville åka någonstans, som alla andra gånger ,så vill den inte strata, men som tur var så såg jag Terez med sin gamla kille som kom i hans bil så jag mötte dom i trappan och frågade om dom hade startkablar och det hade han. Tack tänkte jag ! Vilken tur man har ibland, så jag och Ellie åkte ut dit och efter en stund så blev jag så trött så jag ville bara gå in på Jysk , låna en säng och sova i några timmar. Ville samtidigt åka hem men var verkligen sådär supertrött så orkade inte göra någonting, så jag ringde Eric och han kunde ta bussen ut till Torp när han kom in till stan igen, vilket han också gjorde. Han är BÄST !  Så vi gick runt lite till och sen gick vi in på HM och köpte en ny jacka till Ellie  , med Hello Kitty . Jättefin ^^

 Sen åkte vi och köpte pizza och åkte hem igen. Ingen av oss orkade laga någon mat så de fick helt eneklt bli pizza, vilket jag fick dåligt samvete över då jag försöker gå ner i vikt, hade en supermotivation ett tag men sen har jag tappat den. Men har varit så trött så har typ inte orkat. Men nu jävlar ska jag ta tag i de igen innan de går alldeles för lång tid. Men sen blev det iallafall lite mys och sen gick vi och la oss rätt idigt då vi båda var så trötta.


Söndag !

Och idag är det söndag, jag och Ellie sov till halv elva imorse och har ingen aning om när Eric gick upp. Men jag har tränat och lekt med Ellie och Eric är i garaget  . Så vi är själva hemma.. Jag ska väl bädda rent och lite sånt. ÄR väl på  tiden ^^

 Ellie har fått ätit majsochpotatispuré idag, de gillade hon verkligen ! :) Hon är så söt när hon äter. Vi tog lite kort, men Eric har med sig kameran så får sätta in dom ikväll.


Under helgen har jag även gjort klart nästan hela gymnastiksekvensen som jag var tvungen att göra om helt . Men jag tror och hoppas att det kommer bli bra, det får vi helt enkelt se :)

 Men nu ska jag ringa hem till Valskog en sväng.

Vad har ni gjrot i helgen ? PUSS

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards