maariiasvensson

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av maria - 16 februari 2011 15:47

Snart helg igen ) Whioo !


 Idag ville jaga bara ligga kvar i sängen , har knappt kunnat äta ngåto på hela dagen heller :/ Det bådar inte gott. Men har inte varit hungrig , men fick i mig lite mat iallafall för en stund sen!


Igår var det cheerleading och tränarna frågade om jag ville bli tränare :) Då blev jag superglad ! Så nu ska jag vara med på varje träning, hjälpa dom och ändra om det behövs, men kommer tyvärr inte att kunna följa med dom på tävlingen, vilket är väldigt synd för det hade varit jätteroligt annars ! Men vi ska alla åka på kryssning för min mormor har som sagt fyllt 70 så hela mammas släkt ska åka och det ska också bli roligt :)


Det enda jag orkat göra idag är att jag klätt på mig och Ellie , gett henne mat och sånt och sen har jag bäddat sängen. Får väl ta och rycka upp mig nu och göra klart det sista och diska och lite sånt så blir det inte så mkt disk sen.


När Eric kommer hem ska vi åka och handla lite mat, skulle sitta fint med en riktig frukost imorgon då jag inte ätit de på några veckor då jag har druckit shakarna  , har några kvar fortfarande men skulle sitta fint med en riktig frukost ! :)


 Glömde nämna de igår tror jag att Erics mormor och dom såg att jag hade gått ner i vikt :) Och de är ju hur roligt som helst att höra , man blir peppad varje gång man hör det ! :)


Men nu ska jag väl ta tag i något :P Haha,


Justja, ringde hyresgästföreningen idag och berättade om våran fönsterruta och om vårat varmvatten, såg det som sista utvägen då jjag inte fått tag på hyresvärden ! Så när jag duschade idag fick jag damp så såfort jag klev ur den iskalla duschen så ringde jag ! Inte meningen att man ska frysa i duschen ?

Så nu hoppas vi att det händer något snart ! Men nu ...nu ska jag diska.. PUSS  

Av maria - 16 februari 2011 10:57

   

Såhär mysigt hade vi i måndags,. Rosorna på bordet fick jag av Eric :) Han fick en ask m hjärtchoklad av mig och en liten "kärleksförklaring" <3


Jättemyspys hade vi. Till middg blev det potatisgratäng, kycklingfilé, vitlöksbröd och sallad ! Så sjukt gott var de :)

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards