maariiasvensson

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av maria - 14 februari 2011 18:15

Idag har de varit fullt upp hela dagen !  Vaknade runt tio och sen har de varit en massa. Handlat mat till idag och gå kunde Terez och Natta ta Ellie så länge då Eric glömde ta ur barnvagnen imorse, sen har jag tränat, dammsugit, vikit tvätt, tvättat lite, diskat typ 3 ggr, gjort mat (potatisgratäng m kycklingfilé m sallad och vitlöksbröd)

Har badat Ellie och duschat mig själv och busat med busungen :)

 Så nu väntar vi på Pappa Eric så våan alla hjärtans dag kan börja!  Har dukat fint och tänkte tända lite ljus och grejjer. Får hoppas att maten inte är kall nu bara då Eric trodde att han skulle ha kommit hem för ungefär en timme sen :P Haha, men Eric är ju som sagt tidsoptimist ! ;p

 Men han är väl hemma snart. Ellie har även nyss fått mat så då kommer vi förhoppningsvis få äta utan att hon vill ha mat samtidigt ;P

 Haha, nu sitter hon och hickar och pratar och rycker mig i håret ! :) Ansikten hår och hennes fötter har blivit jätteroligt nu :P Hon älskar att pilla mig i näsan, mysigt ;)


 Mn tänkte dokumntera lite sen så får ni se hur våran dag har varit :) Tycker jag hör hans bil nu så..

 Hörs sen :) PUSS

Av maria - 14 februari 2011 18:10

        Fick tyvärr  inte in fler bilder sen i lördags. Men här får ni ett litet Hum iallafall hur våran myslördag var :)



Och ETT BAUTAGRATTIS till min farmor som gyller år idag <3

 



Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards