maariiasvensson

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av maria - 17 februari 2011 22:11

Men nu ska ni få en liten hint på vad vi har gjort idag ! :)

 Gick upp som vanligt runt halv elva, och sprang omkring i pjamas ett tag , sen helt plötsligt knackade det på dörren och det var Alexandra som kommit hem från Norge, gissa om jag blev överraskad ;d Pratade med pappa i telefeon och sa att jag kunde ringa upp honom senare ! :)

Sen blev det frukost och vi klädde på oss och sen gick vi ner till Alex och hjälpte henne packa lite. Sortera lite grejjer mm.


 Efter att vi varit hos henne i några timmar gick jag och Ellie upp till oss igen och käkade lunch och jag städade och diskade och sånt inför helgen så är det klart :) SKönt faktiskt, då kan jag träna och allt det där i lugn ochro imorgon !


Men hur som helst, vi gick ner till Alexandra typ 2 timmar senare och hjälpte till lite till och sen blev det att förbereda inför träningen ! :)

 Ellie fick följa med idag och träningen gick hur bra som helst.


Jag fick hålla i hela träningen och det gick jättebra allting :) Kände mig så nöjd när jag åkte därifrån att det hade gått bättre än vad jag förväntat mig :)

 Pratade med laget efteråt och frågade hur dom tyckte att jag skött mig och dom tyckte att det var jättebra, att vi hade och göra hela tiden och att jag var jättebra ! Och det är ju hur roligt som helst att höra ! Kände mig så glad :) Kände hur röd jag blev i ansikitet när dom sa att dom tyckte att jag var med de jag gjorde !


 Så nu är vi hemma och Ellie var jättedukitg under träningen men nu är hon helt förkrossad så vi får väl försöka lite härhemma. Men kan säga att det är så skönt att kunna ta med henne till träningarna, hon har tydligen blivit våran lilla maskot och kommer antagligen få sin egna lilla dräkt:) Dåligt söt hon kommer bli ! :)

 Men nu ska jag trösta min bebis . Puss på er<3

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards