maariiasvensson

Alla inlägg under april 2011

Av maria - 29 april 2011 15:31

Nu har jag städat klart och Ellie lyckades dra ner soppåsen som jag hängt på ett dörrhandtag , och ut åkte potatisskal, gårdagens mat och lite sånt smaskigt :P Haha så var tvngen att dammsuga igen !

 Nu ska vi snart traska ner till affären och lägga på lite paket och handla lite loka till kvällen ! Får se vad man mer hittar för gott ! ;d

Höra senare ! :)

Av maria - 29 april 2011 13:33

Ne, de blev ingen lägenhet, inte den iallafall. Och de är så förbaskat synd ! När Eric ringde och berättade de igår så kände jag mig så förbannat arg  ! Och ledsen.  Ville bara att han skulle säga att han skämta, men de kom aldrig, frågade honom säkert 5 gånger också om han skämta. Men icke !

 Dom hade valt mellan oss och ett annat par, och valt dom andra. Då känner man ju lite, vad hade dom som inte vi hade? Eller va de som förut när vi sökt, att om man ska välja mellan 30-35 åriga föräldrar där båda har stadigt jobb mm eller om dom ska välja 20-25 åriga föräldrar där en har stadigt jobb, joo man vet hur de slutar. De är inte lätt alltså. När vi sökte en annan lägenhet förut så trodde dom att vi skulle festa hela tiden, även fast jag kom där med min gravdimage ! Ne , blir så arg ibland. Fan, ge oss en chans !

 Nu kanske de låter som att jag har gett upp ? Men de har jag absolut inte. Vi har inte skt så mycket nu , men de är ju för att det inte finns ngåra.

Ska sätta upp oss på några intrresseanmälningar så får vi se vart de leder någonstans.


 Men nu till något roligare , fick ettHMpaket igår ! :) Massa med fint var de, men en klänning åker tillbaka , konstig modell, och sen ett armband som var sönder, vill u gärna ha ett helt !


Idag blir jag och Ellie själva hemma då Eric ska bort med jobbet, så får se om jag kanske köper en pizza ikväll och myser med min lilla stumpa, har inte riktigt planerat så mycket än. tänkte iallafall städa så de är rent och skicka tillbaka klänningen och armbandet och sen träna lite senare så man kan äta en pizza :P Haha ! ^^


 Så lär väl börja nu så jag kommer någonvart, blev nämligen ingen städning igår !


Och för er som vill veta så kommer jag komma till Köping tisdagen den 24:de maj och stanna hela veckan. Åker på kvällen där direkt efter min träning så man har hela onsdagen kvar också .  :) de va väl kul ? ^^


Hörs senare , puss

 

hmm

Av maria - 28 april 2011 14:18

Ja ni ! Jag är trött, jag är så förbaskat trött. Hela dagarna ! Är ju inte så att jag sover bort dagarna om ni tror de, eller att jag sover för mycket , och inte sover jag för lite heller. Vet faktiskt inte vad de är för fel. Men är väl kanske väderomställningen också , att de blev varmt rätt så fort. Ellr vad vet jag, de enda jag vet är att jag vill sova ! Sova ! Sova ! Men de kan jag göra senare, hinner inte nu ! Ser ut som skit hemma , tänkte bädda rent, men hitta orken till de, måste diska, dammsugas skulle också behövas och på de måste jag laga mat. De enda jag vill göra är att gosa med min lilla plutt, som snart inte är så liten längre, hon blir ju 7 (!) månader i slutet på veckan. Helt otroligt ^^


 Men men, såhär blir inga barn gjorda, nu får jag sätta fart ! PUSS

Av maria - 28 april 2011 12:44


  Bikini BIKBOK 129kr/del

 

Stickad tröja BIKBOK 399kr

 

Body BIKBOK 199kr



Barn:

 

Kofta 69,50kr HM

 

Dress set 149kr HM

 

Bodys (finns i fler färger) 99kr HM

 

Sommrigt set med klänning och trosa 79,50kr HM

Av maria - 28 april 2011 10:16

Hejhej hallå!

 Jag och Ellie har varit vakna sedan halv åtta ungefär!Har myst i sängen och lekt en massa. Vill även att telefonen ska ringa så vi får veta om vi får lägenheten eller inte ^^

 Men kan ju bli att dom ringer imorgon också ,  men tycker att dom kan ringa nu! På en gång ^^


 Idag ska jag fixa med traderasakerna, hann inte det igår. Och sen blir de väl att gå ner till affären och kanske ner till stan, vi får se.

 Blir nog inget på crosstrainern idag iallafall , får spara krafterna till träningen ikväll. Tänkte åka så jag är där till sex och sen kanske gå ut på en powerwalk med Ellie i vagnen . Men vi får se vad man hinner med.


 Men nu ska vi klä på oss

Av maria - 27 april 2011 19:15

Kom hem för ett tag sedan efter att vi kollat på lägenheten!

Och ja, vi vill ha den! Vi hoppas verkligen på den. På bara 3 dagar hade 25-30 st sökt och dom hade sållat ut 5 styckna som dom tyckte verkade bra och som hade barn. Då dom gärna vill ha barnfamiljer i huset då dom själva hade barn. Hyresvärdarna bodde i samma hus och de är fyra lägenheter i huset. Allting var bra. Visst hade nya tapeter inte skadats , men de får man ta då isf. Bra och fint kök , med en riktig kyl och frys. Ett stort badrum och ja, allt var så bra !

 Så dom skulle höra av sig imorgon eller på fredag, och vi bara hoppas ! Men vill inte hoppas för mycket heller, blir bara besviken då ! :/

 Men men, nu håller Eric på med mat och idag blir de spagetti och köttfärssås ! ;d

Fast jag ville egentligen ha tacos, haha men nu när man känner lukten av köttfärssås så ska de bli jäkligt gott faktiskt ! :)


 Men nu ska jag kolla lite på ikeas hemsida ! Vi hörs senare :) PUSS

 

Av maria - 27 april 2011 17:10

Nu ska vi snart på lägenhetsvisning och jag är typ nervös!

Ni vet när man verkligen verkligen vill ha någonting  och man inte vet hur de kommer sluta. Fast jag har ju inte sett inuti än eller planlösningen, men hela alltihoppa känns så sjukt bra !

Så viska vara där om 25 min och de pirrar i hela mig. Snart kommer Eric hem så ska väl klä på Ellie lite kläder och byta blöja och allt sånt innan vi åker ! :)

Håll tummarna för oss nu ! PUSS

Av maria - 27 april 2011 17:09

 

Ellie´s nya vår/sommar jacka/kappa 199kr på Lindex

 

Ny sommarklänning 79kr på Lindex!

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards