maariiasvensson

Alla inlägg den 20 april 2011

Av maria - 20 april 2011 16:11

Kom nyss hem från en promenad med Linda, blev ungeäfr 1½ timmes promenad längs havet ! SKönt väder och bra sällskap, kunde inte bli bättre.

 Ellie satt så fint i vagnen hela vägen och somnade en stund också !

 Idag har jag beställt hem kläder från HM, men min shorts var slut :( Så tänkte nog åka till Torp imorgon och kolla om dom finns där. Så får Eric följa med och hålla Ellie lite, men beror ju helt på om jag hittar dom eller inte. Såg dom inte när vi var där sist , men letade inte så mycket heller då.

 Kläderna skulle komma i slutet på nästa vecka så de blir skoj! Kul att ha något att se framemot ;) hehe


 Nu tänkte jag snart bära upp litegrejjer på vinden tänkte jag, ska gå igenom lite mer och bögjra bära upp. Känns onödigt att det ligger en massa i skåpen härnere istället för att bära upp på vinden ! Ska väl ta upp vinterjackorna och de också tror jag !

Menmen,  är väl dags att börja så man kan bli färdig någon gång, sen blir de en dusch ! Känner mig lite svettig sen promenaden !


Förresten så har de kommit upp en massa vitsippor nu ! Såå mysigt :)

Här kommer lite bilder på de jag har beställt !

 

Kjol 49kr

 

Topp 99 kr

 

Klänning 349kr

 

tubtopp 49kr

 

Klänning 199kr

 

Topp 39kr

Blev även ett par shorts, två armband. Sen som sagt så ska jag kolla på mina andra shorts jag ville ha som ser ut såhär

 

199 kr, men ärslut i min storlek, om jag inte kan ha en storlek mindre förstås!

Men dom är iallafall sååå snygga !^^ Me like! 

Ne nu ska jagbörja med allt ^^ Puss

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards