maariiasvensson

Alla inlägg den 13 april 2011

Av maria - 13 april 2011 20:45

nu är dagen snart slut och än så länge har jag bara ätit lunch , ville äta med Eric så jag har gjort nachotallrik, har tänt lite ljus också.Man får ju mysa till de lite på lillördagen ! :) Eller vad tycker ni ?

Nu väntar jag på att klockan ska bli 21.30 då Eric ska komma hem då.  Hela veckan ( förutom fredag) kommer/har han jobbat 06.45-19.45 så blir mycket övertid nu. Får väl se om det blir lika mycket nästa vecka också. Nu är han iallafall i garaget och byter däck, Micke var så snäll och byttefälgar på däcken förut idag så nu är snart allting ordnat ! SKönt måste jag säga.


Idag har jag och Ellie lekt hela dagen lång, och vi har pratat , och pratat. Hon är ett riktigt pratkvarn , men en väldigt söt sådan ! :)

Nu sitter hon brevid mig i soffan och kliar mig på armen, jätteskönt enligt mig. Men hon gäspar och gnuggar sig i ögonen hela tiden i princip så hon är nog väldigt trött nu ! Vällingen håller på och svalnar nu och är nog lagom varm snart!


 Men nu ska jag snart kolla på Greys Anatomy ! :) ASBRA ! Efter de är de ju de nya programmet som började för några veckor sedan, va heter de nu ... (?)  justja "Off the map" de är rätt bra faktiskt !


Men nu ska vi mysa vidare ! ^^ PUSS på er sålänge

 

Av maria - 13 april 2011 16:03

Jag har sån jävla ågren, vet inte vad jag ska göra för mat. Men hur gott låter de inte med kycklingfilé, potatis och dip med lite sallad. Men så är de ju så att jag får inte äta kolhydrater, men de är väl bara att ta en liten potatis till ? de tycker jag låter bra. För jag blev så himla sugen på de nu !  Åhh så gott ^^


 Idag har de inte blivit mycekt gjort, vi har busat och myst hela dagen i våra mjukiskläder. Farfar Micke var förbi en sväng och hämtade däck och fälgar.


Är toksugen på en FET godispåse,  men de blir inge ! Även fast jag gärna gärna gärna skulle vilja ha ! Eller chips och dip. MUMMA säger jag bara ! Men måste tänka på "figuren" haha ! Hur komiskt nu de låter ;d Men har fortfarande kilon kvar som ska bort. Känns som att jag står still och stampar på samma ställe hela tiden.

Så snälla ge mig lite tips eller peppa mig . vad som helst ! Tack på förhand ;)

Av maria - 13 april 2011 08:18

hej hej hallå!

Igår blev de cheer, var där redan kl 17 då vi skulle diskutera programmet och göra om lite. Sen börjasde träningen som vanligt klockan  19, och då inser jag att jag glömt nappflaskan och vällingen hemma , så jag fick åka till torpa och köpa de !

Träningen gick bra, gick igenom en massa och tror de kommer bli AWESOME !


 När vi kom hem så hade Eric tänt ljus i hela lägeneheten , jättemysigt . Så kollade vi på den nya HarryPotter , men jag såg då inte hela för jag toksomnade  i soffan. Så nu sitter jag och Ellie här , hon vaknade för ungefär 20 min sen.

Så ska jag kolla på tv3play lite granna till frukosten och och ge Ellie lite välling!"

Vi hörs senare ! :=)

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards