maariiasvensson

Alla inlägg den 19 april 2011

Av maria - 19 april 2011 16:04

 Idag har jag och Ellie varit nere på stan, hon fick en premiärtur i sin sittdel. Den gilla hon nog. Hon gjorde iofs inte en min under hela turen som blev på två timmar men ändå. Hon somnade gött i den iallafall !  Blev att hämta den nya bränslepumpen på ADcenter och sen glutta lite på stan.

 När vi kom hem fick Ellie mat och jag började rensa bort alla vinteroveraller som jag snart tänkte bära upp på vinden !

 Är fortfarande förkyld och mitt skulderblad har de hänt något med. Eric masserade min rygg igår, och imorse hade jag jätteont, haft hela dagen . Men nog ska jag kunna träna ändå ! :) Men kan inte köra fullt heller eftesom min förkylning inte har försvunnit än, vilket man tycker att den borde ha gjort vid de här laget! 

 Har inte hunnit äta något än heller förutom frukost och några ballerinakakor och en banan så är väl dags för det också snart ! :)

 Menmen, Justja.

 Såg att de var en elektriker här och fixade någonting , så frågade honom om dom hade kollat på tvättmaskinen, han sa att han skulle kolla. Men istället så åkte han ?  Får ju inte tag på hyresvärden så vet inte vad vi ska göra. Han svarar ju inte i telefonen ! !

Åh, blir så förbannad ! Kan ju även påpeka att vår fönsterruta är fortfarande trasig och blandaren i duschen också !


Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards