maariiasvensson

Alla inlägg den 22 april 2011

Av maria - 22 april 2011 12:40

Oh yeah, få se vad man ska hitta på idag då ! Ericä r ledig men han ska vara ute i garaget hela dagen så dom kommer någon vart ;) Lika bra tycker jag . Ellie och jag har så trevligt ändå ! :) Fast klart vi saknar pappa Eric också , men vi ska ju vara hela lördagen och hela söndagen , sen kanske han skulle ut till garaget på måndag igen !

 Funderar på om jag ska sätta mig ner och sy lite ! Hade varit roligt, de får de nog bli idag. Kanske en promenad lite senare också .


 Igår fick Ellie en ny vårjacka, från Lindex, kan tyvärr inte lägga ut bild nu eftersom Eric tog med sig kameran till garaget, men bild kommer ikväll eller imorgon !


 Fick hem crosstrainern igårockså så nu är den hel och den låter nästan ingenting.. Precis som de ska vara , så skönt. Men blir inge trampa på den idag, de är jag för seg för och har redan duschat också så...


Igår blev de även storstädning av hela lägenheten, ni vet när man dammsuger under soffan och bakom sängen och allt de där. Riktigt skönt¨^ Har även skickat in en intresseanmälan på en ny lägenhet. Får hoppas att de går vägen, men vågar ändå inte hoppas på de för mycket, då blir jag bara besviken ^^


Blev nog ett lite halvrörigt inlägg , men så fick de bli !

Vi hörs och syns senare..

Ps. är fortfarande sjuk :( .ds

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards