maariiasvensson

Alla inlägg under april 2010

Av maria - 30 april 2010 14:11

ojojoj, somnade i några timmar och vaknade nyss. Är helt slut , men kanske bäst att jag går upp snart och fixar mig så vi kan åka och handla när han kommer hem. Men orkar inte just nu ! Ligger och kollar på shear genius. Lite roligt. Och snart  äre Tyra Banks show , eller snart och snart. om 45 min ! ;d


 Men nee, nu ska jag lägga mig igeen .. :) Have a niice daay !

Av maria - 30 april 2010 07:54


Nu börjar de synas lite vah ? :)  Jag tycker de iaf , :)

Av maria - 30 april 2010 07:43

Har jobbat natt, så kom precis hem . Men  vi har sovande jour så de har blivit lite sömn inatt också.. Och idag är det Valborg .. Vad händer dåå?

 Jag får väl försöka sova lite sen också så jag orkar med om de händer ngt ikväll.. Men Valborg känns så överskattat, en anledning till att supa.. Om man fick de :P

 Då hade jag juh inte klagat, men jag har iallafall vant mig nu, var faktiskt lite jobbigt i början. Men man kna ha kul utan alkohol, men alkohol gör de bara lite roligare och stämingen på topp ! :P

 Men men, jag har iaf bestämt mig för att inte dricka förns jag fyller 20. Inte för att jag har något större val, men ändå. Men de beror juh på om man ammar och så också.


Nej, jag missade Lyxfällan igår så ska kolla på de nu ! Men ha en trevlig dag idag gott folk ! Sleep well..


 Och idag kommer kissen :D Och Älskling slutar tidigt. Pussar för hela slanten!

 

Av maria - 29 april 2010 19:58

Mindre roligt men skönt när de är klart .Så då har man varit lite duktig idag också då.. Har faktiskt diskat också och betalat in lite räkningar så nu är jag pank igen..

Ska laga mat snart också så de är färdigt tills babyboo kommer hem ! :) Ska skriva en matlista nu till avd vi ska storhandla imorgon. Blir mysigt ! :D

Älskar helg !! <3

Av maria - 29 april 2010 10:34

Tiden går så sjukt fort, är redan i vecka 19 ! Helt otroligt. Och nu den 4 maj ska jag till barnmorskan! Tänkte be hene lyssna på hjärtljuden också då vi inte har fått hört utan vara sett !

Igår hade även jag och älskligen 8 månader :D Tääänk vad tiden går fort ^^


Idag gick Eric till jobbet , så de blev ensamt igen .. Men ikväll är de hans tur då jag ska jobba natt ! lika bra de så att vi kan åka till Överby imorgon när han kommer hem och sen hämta våran katt, Hilma! :D

 Och , ja de är jag som valt namn! Han gilla de inte på bebis så de fick bli på katten :P

 Men Eric är helt sjuk juh, han somnade klockan nio igår plus att han sov middag! Tror inte att han är frisk än , men lika bra att gå till jobbet när man känner sig bättre. Och jag börjar bli förkyld. Så är tur att jag är ledig fredag lördag sen så att man kan bli frisk.. Men de är juh valborg också , och då har jag ingen aning om vad som händer, jag vill nog vara hemma med kissen !! :P Haha kanske ..

Av maria - 28 april 2010 12:14

 Eric är sjuk så han har varit hemma från jobbet går när jag åkte runt kvart i tre sov han och när jag kom hem runt tjugo över tio sov han! Och imorse vare jag som soov kan jag juh säga. Han var hemma idag också och nu ska vi snart äta frukost ! Har redan ätit lite , men ska äta mackor och sånt nu !

 Imorgon ska jag jobba natt och på fredag ska vi åka och storhandla och hämta upp våran kisse!!!! :D

 Har väntat i evigheter på den ^^

 HAr varit på apoteket idag också och köpt järntabletter för 134 kr!!!!!!! Och alvedon.

 :D

Men nu ska vi snart kolla på paranormal activity! :P

Av maria - 27 april 2010 09:36

Ligger och sover och jag sitter här , pigg som få.. :P

 Igår jobbade jag till tio , och sen fick jag gå hem, i regn.. Tur att de inte regnade hela vägen och att Katrin ville prata med mig. När jag kom hem runt tjugo i elva var jag trött..

Älsk köpte en ram igår också till en plansch vi fick av pappa i Danmark, blev riktigt bra, men än vet vi inte vart vi ska ha den !  Fick hem ett linne på tradera igår också , och även två bebisbodys :)

 Min kamera har inge batteri så lägger ut kort sen, ska även ta veckobild :)

 Men nu är de torsdag som är den nya veckodagen.. Tror jag ! ;d

Av maria - 26 april 2010 11:26

Idag ska jag jobba! Börjar 15 slutar 22. Och då blir de raska vägen till sängen ! :D

Nu ska jag städa lite pch plocka undan lite så har manvarit lite duktig idag iaf, och jag saknar min älskling som är på jobbet. Hoppas att man får en heldag i helgen med honom :) <3  

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards