maariiasvensson

Alla inlägg den 21 april 2010

Av maria - 21 april 2010 21:10

är på tv nu :D Så de blir de väl ikväll, vi håller på å laddar ner dom tv åsista harry potter också , men de går rätt segt, så de blir nog inte harry idag!

 Innan blev de anna anka med en bit choklad och lite sånt :) Fick sånt chokladsug såå de va riktigt fiint måste jag säga..


Och jag hoppas att jag kan följa med pappa och hans jobb till Danmark i helgen, skulle vara sjukt roligt ! :D

 MEn är faktiskt rätt trött nu och imorgon ska jag jobba några timmar , så börjar klockan 14.00 så de blir finfint, bara de inte regnar när jag ska gå till jobbet , eller hem från jobbet för det gillas inte ! :d


 Ha en trevlig kväll alla, och btw så går mina traderaauktioner ut imorgon , så hoppas på lite penga  där :d puss

Av maria - 21 april 2010 17:48

Personalmötet började 14. och jag kom därifrån 16.30

Men nu är sommaren nästan kalr och jag har fått mer tider nu i april och sen har jag fått tider i maj och juni.

Har även tagit ledigt från den 21-31 maj då madde har konfirmation och sen äre yran. Så de blev ändå rätt mycket gjort idag och är såå skönt att jag har fått lite bestämda tider också, sen ringer dom ju in mig om det är något såå :)


Mötte iaf upp Eric vid hemköp efter och så köpte vi lite maaat

potatissallad och flintasteeeek. GOTT !! :D


Så snart blire maat sen mys :D


Av maria - 21 april 2010 11:24

Det är roligt :) Och nu sitter jag och läser lite andra bloggar !

 Idag ska jag på möte kl 14, skulle helst slippa om man kollar vad vi har för väder ;D

Det regnar inte än, men de kommer nog !!!


 Och om snart bara tre veckor kommer våran lilla kisse ;d Den är såå sjukt sööt så jag inte vet vart jag ska ta vägen :) Så de ska bli jättemysigt att få hem en liten kissemisse :) MEn vi vet inte vad de är för kön än, men han/hon får nog heta Stig oavsett :)


 Jag har gått nu och väntat på min lönespec, ngn som vet när den kommer ? :P


Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards