maariiasvensson

Alla inlägg den 26 april 2010

Av maria - 26 april 2010 11:26

Idag ska jag jobba! Börjar 15 slutar 22. Och då blir de raska vägen till sängen ! :D

Nu ska jag städa lite pch plocka undan lite så har manvarit lite duktig idag iaf, och jag saknar min älskling som är på jobbet. Hoppas att man får en heldag i helgen med honom :) <3  

Av maria - 26 april 2010 11:10

Hejsan hejsan! Igår kom jag hem från en helg i Danmark med pappas jobb! Va en trevlig helg , men mycklet utflykter, mat mm.


Fredag!

Jag fick sluta tidigare från jobbet så Eric och Jonas kom och hämtade mig , jag köpte pizza och slängde i mig den fort som ögat för att jag skulle hinna med ett tidigare tåg till Gbg där pappa och hans jobbarkompisar var. Blev nämligen en natt på kärralund innan vi skulle bege oss mot Danmark.

 Jag kom till centralen i Göteborg runt 21.20 och skulle gå till spårvagnen, var kallt som attan och fick vänta i en kvart ca.  Stod dussintals fjortisar på stan med alkohol i nettopåsar som dom stod och kluna ur, De va länge sen kan jag ju säga ! :P

 När jag kom fram satt dom på en pizzeria och dom flesta var fulla och glada , men jag avr mest trött! :P

 Kom till sängs runt tolv :)


Lördag!

 Uppe med tuppen var vi. halv sju gick vi upp :) Var frukostbuffé klockan 7.

Superduper Gott!!

 Efter frullen städade vi på rummen och begav oss mot färjan där vi plockade upp en till kille, han pratade konstant !! Men han kunde mycket och man lräde sig rätt mycke av honom, men bara en massa onödigt ! Men han va sköön.

 När vi kom på förjan fick vi en titt i kaptenens revir :) Fick veta hur man står en sån färja och eftersom de är 4 timmars båttur till Danmark så åt vi brunch på båten också , pannakakor och grejjer ! :D Kunde de bli bättre. Men kändes mest som att vi åt hela tiden ! :P

   

När vi sen kom fram till Danmark så åkte vi mot Skagen där vi skulle bo på hotell. Alla fick ett varsitt rum..  Vi var även på en konstutställning eller vad man ska kalla det. De va rätt häftigt då man blev helt paff över hur vissa kan måla!

 Var även och kollade där haven går ihop, korallreven eller vad dom kallade det. Sen på kvällen blev de trerätters, med förförrätt och mycket annat.

         

Maten va inge speciellet förutom varmrätten som var tokgod!!

     

Men de va en trevlig dag ändå . . Vi hade hållt igång hela dagen och på kvällen var alla jättetrötta eller fulla ! :P


Söndag!

 Fick lite sovmorgon innan frukostbuffén. Åkte och kollade på Gamla Skagagen innan vi skulle bege oss mot färjan igen. Vi stannade vid någon strand där vi plockade stenar , eller mest jag ! Då jag ska lägga de i en glasskål sen och stoppa i ljus :) Kommer bli skitbra, tror jag :) Specillet när man har gjort det själv :)

 På färjan sen fick vi se i maskinrummet , och blev även en lkunchbuffé :) Och lite inhandlat i taxfreen såklart :)

De som kom hem från resan var en kopia av en tavla från konstmuseet,

godis, escadaparym, nagellack, ögonskugga, en ring och 4 platter öl åt min sambo :) <3

Jag hade en jätterolig helg :D Tack alla för att jag fick följa med ! :D        

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards