maariiasvensson

Alla inlägg den 18 april 2010

Av maria - 18 april 2010 22:35

och trött är jag! ;d Visst tiden gick fort på jobbet  , men ändå. Skulle kunna somna närsom nu !

 Mamma ringde och madde ska ha konfirmationssak  näst sista helgen i maj! Så då får jag ju faktiskt ta och pallra mig till Köping, är ju yran helgen efter såå då stannar jag väl kvar hela veckan :D Och de är ju faktiskt lite happyfaaaace :D

 Ska jobba imorgon också, men får väl se hur de går, tror jag har fått foglossning eller vad de heter och det är inte sköönt!

 Ska väl ringa min barnmorska såfort jag har satt in pengar på mobilen, måste ändå ringa dit och boka om min tid, ska ha tid den 15:de maj , men de är en söndag, så vet inte riktigt hur hon bokade tid :P


 Men nu måste jag lägga mig , är skitjävlabajstrött ! Godnatt :D

Av maria - 18 april 2010 14:17

 

Av maria - 18 april 2010 13:23

Om man inte skulle jobba, men de ska man juh , 15-22 , men pengar är pengar . Och just nu skulle jag  göra allt för att få en fet jävla lön ! :D Men de kommer nog inte hända på väldigt länge ;d


 Igår var vi på bilträff, men vi missade streetracingen, vilket var väldigt tråkigt. Sånt är kul annars :) Men vi kom lite försent  ^^ Vi kom hem runt midnatt och då la vi oss direkt i sängen , och somnade som stockar båda två, men stackars Eric som har tanvärk. Han kan knappt äta eller dricka stackarn!

 Men de va ändå en sköön lördag tycker jag :)

 Nu kollar vi på En riddaren historia , älskar den filmen , den går på tv4film just nu :)

Sen ska jag väl rensa tvätten innan jag ker till jobbet, Eric ska nämligen tvätta idag  :) Blir sköönt att få det tvättat, börjar nämligen sina med strumpor nu, har lånat Erics ett par dagar ;d


 Ha en trevlig lördag gott folk :) De ska jag & bebis ha :) <3

 

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards