maariiasvensson

Alla inlägg den 22 april 2010

Av maria - 22 april 2010 19:55

Nu håller mina saker på att gå ut på tradera :D Så jag tjänar lite pengar, men efter det jag har köpt blir det plus minus noll :D

Så de är niice :D

Är ändå kläder jag inte använder !

 Ska väl sätta på maten snart, men vet juh inte när eric kommer hem och han är så duktig på att svara på mobilen noot! Så  jag får väl äta själv om inte annat.

Blir potatis, gräddsås och hemmagjorda köttbullar. Jag är för duktig jag ! :D

Av maria - 22 april 2010 16:50

Blev bara jobb i två timmar, men hade ändå inge bättre för mig :) Nu håller jag på och kollar lite kontonummer som jag ska betala till imorgon :) Har köpt en mascara och en väska å lite sånt så ska gå till swedbank imorgon och betala in då de inte går att betala in från nordea, man ska sätta in några nollor någonstans men vet inte riktigt vart, så de är lite irriterande att man måste gå till banken , men då har jag ngt att göra innan jobbet imorgon :)


 Och de blir Danmakr för hela slanten för mig i helgen :)

Så tar väl tåget 20,35 eller 21.46 till Göteborg och möter upp pappa och dom! Ska bli roligt att göra något med far i helgen :D


Men nu ska jag nörda med min syster på nätet. Puss

Av maria - 22 april 2010 13:20

Sticker jag till jobbet i ngåra timmar, vet inte alls hur länge jag ska jobba men de får vi väl se :)

 Har precis diskat så de är bara att börja röra på siig, tänkte nog lufta lite i lägenheten nu också så de inte blir så instängt :)

 Vi ses och hööörs :D PUSS

Av maria - 22 april 2010 11:32

Får nästan 4000 i lön och då har jag inte ens jobbat 30 timmar :)

I´m happy !

Av maria - 22 april 2010 11:13

Jag vill verkligen ha lön, och jag vill gärna ha aprillönen också , men den kommer sitta fint sen vid yran ;d Men ändå, jag  börjar känna mig urfattig och de gillas inte !

 Ska jobba några timmar sen, får väl se hur länge de blir . Sen går jag väl hem och diskar, de behövs kan jag säga , men jag orkar inte göra det nu faktiskt :P

Malin har legat och skickat sms hela morgonen , fy på dig .

 Och barnmorskan ringde , jag har tid den 4 maj kl 9.45 :)  Hon haade råkat göra lite längre sträck på 4 an så de hade blivit en 9a ;d

 Så de kan gå !!

 Idag i Vänersborg har vi jättefiiint väder :) Hoppas ni andra också har det :)


 Puss  !

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards