maariiasvensson

Alla inlägg under februari 2010

Av maria - 28 februari 2010 15:50

Idag är jag trött ! Och Tack doktorn för grodbakelserna, :) Väldigt snällt eftersom jag och Eric har 6 månader idag :) Mysigtmysigt, även om dagen inte har varit exakt som man tänkt sig :S Men de blir den väl aldrig..

 Igår drack folket och jag kollade på , satt där med mina vindruvor, vinigumm och fanta! Men jag hade trevligt ändå ^^

 Vissa blir ju lite för fulla ibland , men de är rätt roligt ändå ^^

 Och jag är hungrig !! MEn vet inte vad vi ska äta, ska fråga babyboo när han kommer :) <3

Av maria - 27 februari 2010 19:21

Lördag idag och jag sitter och blir fixad i håret av Sofia !  Dricker cola och äter godis! :) Dom som kan ska dricka och jag får väl kolla på, men de är bra för levern så de blir perfa :P

Malin, Fia och Äpple kom idag,. trevligt med lite köpingsfolk (och sthlm=Fia) :)

Skönt att bli fixad i håret idag också ;d haha

 Nu ska jag byta musik, byebyebyebyebyebyebyebyebyebyebyebyebyebyebyebyeby
e

Av maria - 26 februari 2010 21:05

Jag kommer hem den tredje Mickis! Onsdag alltså :)

Av maria - 26 februari 2010 16:58

Nu är de skinande reent överallt!! T.o.m i städskrubben :D Jag är så inåtfasiken duktig!!

 Nu sitter jag och kollar på Glamourama ^^ Vi ska snart åka en sväng ^^

 Synd att de är så konstigt väder ute tycker jag.. Tycker att solen kan komma fram helt och hållet istället för att gömma sig. Jag vill faktiskt ha vår nu !

Av maria - 26 februari 2010 12:30

Nu ska jag städa och skaka rumpa :D Effektivt ^^

Av maria - 25 februari 2010 18:20

Usch och tapåelefaten vad jag ÄLSKAR MJÖLK. De är de enda jag begär att ha i kylen, och ketcup då. För vad är spagetti och köttbullar, eller makaroner och bacon utan ketchup?! Nej.. Nu ska jag diska, och när babyboo kommer ska vi bada.. Men jag vill ha badskum , mycke badskum. De måste jag köpa! När man slipper tänka på att alla pengar ska gå till mat..

 Men då vore ju soc snälla och ge oss lite pengar, jävla grisar!!!

Deras ursäkt var att jag inte stått inskriven på amv tillräckligt länge..!! Hata Soc.. Men de gör väl alla?!

Av maria - 25 februari 2010 15:04

Jag ska nu boka biljett till Köping på onsdag, så åker med Malin och dom hem då.. Tänkte träffa lite folk och äta en köpingspizza/kebab. Måste passa på när man är där.

INGEN GÖR PIZZA ELLER KEBAB SOM KÖPING KAN!!

Av maria - 23 februari 2010 18:58

kom nyss hem med en kexchoklad till mig :)

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards