maariiasvensson

Alla inlägg under februari 2010

Av maria - 23 februari 2010 15:04

           

Av maria - 23 februari 2010 10:45

Eric är och jobbar och jag har varit vaken sen klockan sju :/ Vaknade när Eric gick upp klockan fem och sen somnade jag om igen och vaknade sju! Kul jul^^

 Sector Alarm ringde mig igår och ville att jag skulle komma och prata med deras personalgrej, dom ville att jag skulle börja jobba hos dom. Hon hade läst mitt CV på arbetsförmedlingens hemsida. Vanligt är ju att man själv brukar ta kontakt med dom , men dom tog kontakt med mig. Är ju lite smårolgit tycker jag ;d

 Vore ju kul om både jag och Eric fick ett varsitt jobb under kort tid :)

Han har fått jobb på Nordwest nu :D Så de börjar gå framåt :)

 Ska kolla lite mer jobb sen idag, ska iaf till Sector Alarm imorgon klockan 15.. Får väl se om jag hittar , sak till trestadcenter ;d Vi åkte dit igår för att kolla vart jag skulle någonstans, men vi hittade de inte :S

Av maria - 21 februari 2010 18:49

 Tänk att veckan redan har gått så fort. Hels sjukt tycker jag!

 Idag har jag och Eric bakat bullar , duktiga som vi är .. Och vi va även ute en sväng, lika bra att passa på innan de börjar blåsa som fasiken igen ^^

 Och de är sjukt mycket snö ute.. Helt sjukt . VI tog lite bilder, så lägger ut dom imorgon... Undrar när snön ska försvinna så de kan bli vår. Är ju snart mars för fasiken.. Nu får de faktiskt försvinna.. Vill itne ha mer snöö.. Vore ju roligare om man hade haft ett par termosar och sånt så man kunde vara ute i snön och skutta omkring, men de har jag ju icke så... :(

 Justja Malin, kolla med mamma om ni har någon extra kavel hemma som du kan ta med dig, och kanske en pensel.. Fick ta ut degen med en termos idag!

 Men men, till mat blire iaf biff, potatis och brunsås. Tycker att vi är rätt duktiga på att äta varierad mat faktiskt.. Men har ett otroligt sug efetr tacos.. Men de blire väl kanske när Malin och dom kommer hiit :)


Har laddat ner Snuten i Hollywood också , så vi ska väl kolla på dom filmerna idag, Tycker faktiskt att dom är rätt bra.. Men börjar få slut på filmer, så om någon har någon bra att tipsa om så gör de SNÄLLA!!

Nu ska vi strax äta, ska väl börja duka.. See ya !!

Av maria - 19 februari 2010 11:56

Idag ska Eric sluta snusa!! :)

Av maria - 18 februari 2010 20:27

Nu ska jag ta en Kiwi och sen ska vi fortsätta läsa ur bebisboken, är så mysigt när man sitter och läser den tillsammans :)

 Pappa ringde under dagen och frågade vad jag har för strlk på converse, så han har köpt ett par vinterconverse till mig :) Som kommer med Malin och dom sen när dom kommer :) De blir niice ^^ Sköönt med ett par snygga vinterskor :) hehe

 Sen blire att köpa ett par vanliga converse, finns de nå bättre skor eller ? Jag kommer dö i dessa skor.. Me love converse! Haha , töntig som jag är :)

Av maria - 18 februari 2010 13:26

Har jättefina trosor på mig idag om de va någon som var intresserad :) Dom lyser lixom, sen äre en jättesöt rosett på :)


Kom nästan precis hem efter att ha varit på jobbsaken i Trollhättan, de gick bra tydligen. Hade fått mail nu när vi kom hem om att jag hade gått vidare. De va typ  som ett IQ-test, kände mig väldigt osmart!! Och jag läängtar tills man kan få in lite pengar.. Skulle vara sååå niiice^^


Nu äre spagetti och köttbullar på ingång, och jag ska äta massor :)

Love my babyboo <3

:(

Av maria - 17 februari 2010 20:13

Nu känner jag mig väldigt nere helt plötsligt,  det kommer och går och det är inte roligt alls!! Och jag är jävligt sugen på smörgåsrån och salta kex. Och spagetti och köttbullar.

Har bara ätit lite spagetti idag, vi börjar få ont om både pengar och mat. De är ju mindre bra kan jag ju sga, speciellt nu .. Blev inte mätt efter maten förut heller ,men orkade inte göra någe mer ...

Men men,, hoppas de går bra imorgon på intervjun och att vi snart börjar få pengar från soc!! För detta börjar bli jobbigt.. Tänk vad skönt att kunna äta den mat man är sugen på... !!! Eller frukt.. Ett äpple hade varit gott ^^

Av maria - 17 februari 2010 12:59

Dom ringde nyss från ett jobb jag sökt. Ska dit imorgon på intervju ;D

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards