maariiasvensson

Alla inlägg under februari 2010

Av maria - 17 februari 2010 12:06

Och jag drömde sjukaste drömmen. Vi var på Ullared och jag shoppade jättefina saker, men lite senare så fångade  jag kattungar och marsvin som rymt från deras burar... Helt sjukt. Och dom där jävla marsvinen bet mig!! Men man vill ju ändå till Ullared och shoppa en massa!

 Slog huvudet i väggen imorse också, trodde att väggen var längre bort än den va!


 Nu ligger Eric och kollar på James Bond, not funny! Bond är bara bajstöntig tycker jag!! Men ska inte säga något högt om de, Eric verkar ju gilla de såå.. :P


Mamma sa att vi ska till Ullared i början av april! :D Skapligt niiice^^

Och jag har nyss svarat på 120 jobbffrågor till ett undersköterskejobb i Trollhättan! :)

 

^^

Av maria - 16 februari 2010 19:15

Jag har varit jävligt duktig på att äta idag, för några timmar sen åt jag av potatisgratängen och nu håller babyboo på med pommes och hambrugare!

GOTT DE SKA BLI ! :D <3

:)

Av maria - 16 februari 2010 15:20

Då kom jag precis upp ur badet , va så sjukt sköönt , låg och och kollade på 3play, :) Nice kan man säga.!


Har laddat in lite bilder nu , så ni ska få se min smaskiga mat som jag gjorde

på alla hjärtans dag :

   

Potatisgratäng, fläskfilé och sallad :)


Och här är garderoberna som babyboo har gjort iordning :)

       

Blev sjukt bra ! :)


På Mvc fick vi en bok som heter "vänta barn" som vi låg och läste igår, man börjar vänja sig mer och mer med tanken.  Men man är ändå rädd att de ska hända något, skulle kännas bättre när man kommit lite längre i tiden.. Vecka 14 skulle vara perfekt.. Efter vecka 13 är de nämligen 65% större chans att man får missfall. Men jag har ändå skött mig , slutat med nikotin, dricker inte, dricker inte kaffe eller något sådant som kan göra att de blir de.. Men de finns ju andra faktorer också..

Pappa ringde nyss också, alltid trevligt att prata med honom ^^

 Har sökt jobb idag också om jag inte skrivit de :) Personlig assistent och undersköterska!! :)

See ya

Av maria - 16 februari 2010 13:30

Har jag varit duktig. Jag har diskat en massa, städat , plockat undan, dammsugit och torkat golven. Nu luktar de både gott och är rent. Undrar hur de luka innan :S

 Vi tvättade allt igår också så nu äre rent, ska ta kort på mina fina garderober som älsklingen har fixat ska ni få se hur de blev :)

Av maria - 16 februari 2010 10:56

Nu är Eric på jobbintervju :) Hoppas att de går bra för honom..Vore niice om iallafall en av oss kunde få jobb. Jag går under av att bara gå hemma :( Och inga pengar tjänar man på det heller ..

 Idag ska jag städa och diska , och sen ta ett låååångt bad och efter de ska jag lira rolle coaster taycoon. :) Asroligt ^^


Är inte så lång tid kvar tills Malin,Äpple och Sofia kommer heller ,, blir roligt med lite Köpingsfolk^^


Men nu ska jag pallra  mig upp ur sängen, har legat och dragit mig sen klockan nio..


Och ni som skriver sms till mig, jag har inga pengar på mobilen och mitt comviq har gått ut , so you know ! :)


Älskar min babyboo! <3

Men måste säga att de är synd att de är så långt hem till familjen och kompisar!

Av maria - 15 februari 2010 10:15

Idag var man uppe med tuppen, gick upp 07.30 och klädde på mig och gick mot MVC. Eric kom efter . De va första besöket där och de kändes väldigt bra. Ska dit nästa gång 2/3 och då är Malin och hennes kompisar här, men hon ville följa med dit så de får hon väl göra. Fick en massa information och hon tyckte att jag va väldigt duktig som slutat snusa efter så många år , och ärligt så tycker jag med det. Jag har ju varit SKITDUKTIG, tycker ni inte?! :)

 Jag är iaf i 9 veckan och de är rätt coolt :)  Får väl se hur allt går , men jag hoppas att de kommer gå bra ! :)

Jag är iallafall i 9:de veckan och de känns skitbra, både för mig och Eric :)

Och är många andra som håller med oss också ^^

 

Av maria - 14 februari 2010 15:11

 Idag fyller min farmor år och de är alla hjärtans dag idag.

 Eric väckte mig imorse med frukost på sängen och med hjärtgodis, sen åt vi frukost och sen tog vi ett bad :) Mysigt ^^

 Vi har fixat klart i mina garderober också, blev mycket mycket bättre. Även fast pojken tycker att jag är dålig på att mäta... haha. Men jag tycker inte att de blev snett iaf ;D


Idag ska jag laga mat, blir fläskfilé med hemmagjord potatisgratäng, har aldrig gjort de förut så vi får väl se om dt blir gott.

Ska till hemköp och köpa en cola till maten också !

Men hoppas ni alla har en jättebra dag :) <3

Av maria - 13 februari 2010 20:54

Köttbullefilmen var ingen direkt höjdare, men den gick. Regnade ju lixom mat från himlen, och de va rätt coolt. Men man blev nästan äcklad av all mat. Men jag tykcer att den hade ett bra budskap.

IOch nyss försvann allt som jag skrivit så bajs!

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards