maariiasvensson

Alla inlägg under september 2009

Av maria - 29 september 2009 22:20

 

Trött och utsliten efter shopping med Fia och det blev rätt mkt shopping ,för oss båda..

Och den jävla tvättmaskinen får gärna funka snart, eller det kommer en ny på fredag

men vet ni hur mkt tvätt jag har eller ? ^^

HELT SJUKT MYCKE! Hoppas att jag får tvätta lite hos Fia imorgon, vore snällt!

 När jag kom hem så vare bara att gå på toa sen iväg och följa med Fia och hämta lilltjejjen på dagis och sen vidare och hämta dom andra barnen på fritids.. :) Promenix varje dag!

 Sen fick jag lägga pojkarna i dag.. Dom var överhyper hela kvällen  Helt sjukt!!

 Men Herman är juh så sööt.. Han sa att han ville att jag skulle vara kvar förallid :)

Naaw,, sötare unge får man leta efter!


Såg Kenza idag också på nacka forum inne på hm, var fia som såg henne först:P Lite småroligt sådär ;P

Men men , nu blire en bok och tv.. Sov gott . PÖSS

E<3


:)

Av maria - 28 september 2009 21:14

  

Anna kom nyss in och tackade så mycket över att jag varit med barnen hela dagen idag och att dom har haft en toppendag! :)

 Roligt att höra, kan inte säga att jag inte haft roligt med dom , för jag hade väldigt roligt :)

Är bara superdupertrött nu .. ^^ Men men , det vare värt :)

Kan säga att det är såå himla gott med mat efter att man badat, kan faen inte bli bättre:p

 Sitter och kollar på svenska hollywoodfrurar :) Klockrent!

 Höres imorgon. Byebye!

Av maria - 28 september 2009 18:49

Vilken dag! Blev golf i några timmar, sen hem och laga mat,

sen badhus i några timmar och nu laga mat igen! Men pojkarna har haft roligt iallafall och jag har fått köra

lite bmw så jag klagar inte :P Men är HEEELT slut nu. Men har ändå energi s¨det räcker till en promenix sen å det varma sköna vädret.. NOT!!

 Men men, ska städa lite på rummet nu , see ya . PUSS

Av maria - 28 september 2009 10:22

Och såhär en måndagförmiddag är jag superdupertrött.. Vill bara vara här hemma och ta´t lugnt!

Men icke sa Nicke, pojkarna  har studiedag idag och det blir att åka till golfbanan så ska dom få spela lite golf.. Men det blir nog roligt, om man hade varit på humör..

Helgen med Eric har iaf varit bra. Vi skulle ta en vit helg, men trodde vi det själva eller ? :P

Blev utgång i fredags, trevligt värre .Blev taxi hem, mindre nice , menmen..

I lördags blev det sovmorgon (iaf för mig, medans Eric gick upp runt 10) Sen åkte vi till Överby.

Skulle köpa converse , men roligt att dom fanns i min storlek.. :/Sen åkte vi hem och kollade på film och lagade mat

Potatisgratäng och kött! GOTT !! Då var man sisådär skapligt hungrig efter att bara ha ätit en korv med bröd på dagen..

 På kvällen åkte vi en sväng hem till Krus , han hade fest . Men ingen alkohol för min del ;d Sen åkte vi hem igen och jag somnade till filmen vi kollade på.. haha, sen toksomnade jag i sängen när vi la oss där.

Och igår vare bara att sätta sig i bilen och åka hem. Mindre roligt. Vill juh vara kvar där...

 Pratade med tobbetobias igår och vi kanske har en plan.. ;p Får väl se hur den vidareutvecklas.. haha

Men jag tyckte den lät väldigt väldigt bra iallafall ;D

 Ne nu har jag precis duschat och ska klä på mig, sen får vi väl se vad som händer.

Have a nice day. Pusshejs


ERIC <3

Av maria - 25 september 2009 09:12

Och efter det blire Vänersborg. Kommer till Köping till halv ett ;D

Kommer nog bli en bra dag idag ;P Jippii!!  

HAPPYFAAAACE ;D

Av maria - 24 september 2009 22:09

Ungarna är juh bara för gulliga, när Hannes kom hem så kramade han mig i evigheter och ville berätta allt om vad han hade varit med om på orienteringsträningen , och Herman är bara knäpp ibland. men gulligt knäpp.

Typ står å slår sig själv på rumpan  när han är i badet å grejjer, men skrattar juh så jag dööör... Haha, såå sööta!

 Och nu ska jag kolla på svenska hollywoodfruar, coh just nu är Anna och äter middag med Anna Anka. haha

Skapligt trevligt, ;D jag skulle vilja följt med, tagit på mig min fina ballerina klänning och dansat lite för dom (:

Men nu ni, nu blire sängen och försöka somna,

See ya :)

Eric <3


  

Av maria - 24 september 2009 21:19

Kolla in Fias blogg , den är KUL!!

http://fcukitall.blogg.se/


  

Av maria - 24 september 2009 21:16

Inte för att jag tror på gud , men ändå..

Jag hinner med 11.07 tåget imorgon ;D   SUPERGLAD....

Så slipper komma till eric mitt i natten (morgonen) :P


Btw, tror fia att jag innerst inne skulle vara blondin ? Vart har hon fått det ifrån ?!

haha, känner ibland att jag kanske skulle tänkt lite extra, men varför lixom ?


Fia, jag ÄR inte blond, kommer ALDRIG bli blond. Jag VILL inte vara blond:P

Haha, vem vare förresten som färgade håret utan handskar nyss och har rosa händer? :P hahahahah

Nee, skojjar lite med dig SNYGGFIA!! ;P


Jag får iallafall pussas med MIN Eric imorgon <3 Yeeeaj

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards