maariiasvensson

Alla inlägg under september 2009

Av maria - 14 september 2009 08:57

Var trevlig och rolig och allt vad den nu kan vara!

Eric och doktorn kom juh hiit såå kunde inte bli bättre, och Testo såklart:)

Fredagen pratar vi inte om , och lördagen var på topp :)

Tack alla som deltog .. Roligaste på läänge :)


Av maria - 10 september 2009 08:27

Snart ska man sätta sig på bussen för att ta sig till slussen och sen t-bana till t-centralen :)

Ska bli skönt att komma hem i några dagar, kommer väl inte vara hemma så mycket , men ändå.

Får juh pojkbesök i helgen också , nice nice. Och imorgon blir det B&S!!! redan taggad till tusen :)

Ska bli såå sköönt :)

Men bussen går inte förns om en timme, och vad ska jag hitta på tills dess,

såg att det hängde lite kläder som behövdes styrkas så gör väl det. Ska nog äta lite frulle också tror jag :)

Är lite hungrig...

Måste plocka iordning på rummet också eftersom hon som städar kommer idag :)

Jag hade visst lite att göra iallafall!!

 Nej nu ni, nu är jag taggad! See ya :)

:D

Av maria - 9 september 2009 19:19

Jag är toknöjd :) Jag och snyggfia hittade hem till köping utan gps! Och jag klarade runsningstrafiken påvägen hem :)

Toknöjd! Fia var med på en fyrkant där också :)

 Blev en köpingspizza och beställa nytt bankkort, då jag inte hittade mitt andra som jag har hemma i röran! (som nu är ännu värre efter att jag rivit fram ALLA papper jag har för att hitta detdär förbaskade kortet)

 Träffa michan och mickis en sväng också :) Och imorgon blire förmodligen hemgång :)

Men nu måste jag göra ngt.. Pusshej

Av maria - 9 september 2009 09:09

Idag ? jajamensan. Vi får låna Sofias faimljs bil sen ska vi köra till Köping och hämta lite grejjer, sitter här nu och väntar på att vi ska åka. Dom verkar inte ha kommit hem än från att ha lämnat barnen från skolan ,men dom kommer väl närsom :)

Åker juh förbi valskog eftersom vi åker kungsörsvägen hem så ska nog åka förbi och säga hej om vi överlever så långt ;P men vi får väl hoppas att det går bra :)

Har juh en superduper helg framöver sååå :) 

 Ska träffa tobbe en sväng på stan också medans SnyggFia packar :) Men ska kolla tv nu eller ngt. HÖRES ! PUSS

Av maria - 8 september 2009 21:20

Idag kom Katrin till sthlm :) niiice, tog en donken till frulle och sen vidare upp på stan

och shoppa :)

Hittade en toksnygg klänning till fredag :) Är såå taggad på att dansa så dt bara skriker om dt :)

 Sen hämtade vi upp SnyggFia på centralen och åkte hemåt mot Värmdö :)

Fia har fått jobb i grannhuste :) Skapligt niice ;D

Kommer bli ännu bättre här nu med lite sällis :)

Men nu ska vi kolla på män som hatar kvinnor . See ya biatches!! BAJS!!!

Av maria - 7 september 2009 21:52

Jag är ssåå taggad på allt just nu  :) Livet är på topp!

Hallelulja ! 

 

Av maria - 7 september 2009 14:27

Hur går det ihop ? :P haha, det kan man fråga sig.

Igår när jag skulle åka från Maria så ringde jag snyggFia och hon ville att jag skulle komma till henne och hennes kompisar, då hon var i sthlm. så jag tog tunnelbanan till vällingby, (ingen aning om vart det ligger) men satt iallafall typ tusen år på en där förbaskade tunnelbanan och undrade om jag någonsin skulle komma fram.. :P Men det gjorde jag till slut, tack och lov. Då bjöds det på pizza och sen hyrde dom film.. 

 Sen åkte vi hem till Värmdö , tog bara sisådär en och en halvtimme om inte mer att komma hem. Kom hem ca 00.30 och då var jag trött!! :P

Har även kommit på att jag har en väldigt liten blåsa... Inte roligt i alla lägen ;P


Imorgon kommer Katrin, ska möta upp henne på centralen runt elva :) Trevligt!! Hon ska shoppa och eftersom jag inte har något bankomatkort får väl jag kolla på .. :P haha , Maria tappade sin börs i lördags och där låg mitt kort:P


Deras mormor kommer vara här hela veckan ,så det blir inte så mkt göra här för mig, hon lagar mat och hon gick med Herman till skolan och är och hämtar honom nu. Så det blir chillidill =) 

 Men nu ska jag dunka lite musik och fixa lite på rummet :) 


Btw, får jag förhoppningsvis väldigt snyggt pojkbesök i helgen :) 

Av maria - 6 september 2009 14:34

Krogen igår med Maria, trevligt värre.

 Hon ligger och sover i soffan nu, själv vaknade man halv ett imorse, men ska nog blunda lite till nu. Vi slog iallafalll klackarna i taket igår!! Slå det om ni kan!

 Och på freda blire köping ,sk blinice att gå ut med tjejjerna då :)

 orkar inte skriva tyvärr, är helt död. skriver mer seen . seeya

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards