maariiasvensson

Alla inlägg den 24 september 2009

Av maria - 24 september 2009 22:09

Ungarna är juh bara för gulliga, när Hannes kom hem så kramade han mig i evigheter och ville berätta allt om vad han hade varit med om på orienteringsträningen , och Herman är bara knäpp ibland. men gulligt knäpp.

Typ står å slår sig själv på rumpan  när han är i badet å grejjer, men skrattar juh så jag dööör... Haha, såå sööta!

 Och nu ska jag kolla på svenska hollywoodfruar, coh just nu är Anna och äter middag med Anna Anka. haha

Skapligt trevligt, ;D jag skulle vilja följt med, tagit på mig min fina ballerina klänning och dansat lite för dom (:

Men nu ni, nu blire sängen och försöka somna,

See ya :)

Eric <3


  

Av maria - 24 september 2009 21:19

Kolla in Fias blogg , den är KUL!!

http://fcukitall.blogg.se/


  

Av maria - 24 september 2009 21:16

Inte för att jag tror på gud , men ändå..

Jag hinner med 11.07 tåget imorgon ;D   SUPERGLAD....

Så slipper komma till eric mitt i natten (morgonen) :P


Btw, tror fia att jag innerst inne skulle vara blondin ? Vart har hon fått det ifrån ?!

haha, känner ibland att jag kanske skulle tänkt lite extra, men varför lixom ?


Fia, jag ÄR inte blond, kommer ALDRIG bli blond. Jag VILL inte vara blond:P

Haha, vem vare förresten som färgade håret utan handskar nyss och har rosa händer? :P hahahahah

Nee, skojjar lite med dig SNYGGFIA!! ;P


Jag får iallafall pussas med MIN Eric imorgon <3 Yeeeaj

Av maria - 24 september 2009 15:21

Då har jag och fia nyss kommit hem från nacka forum. väntar på att hannes ska komma hem så jag kan börja laga mat åt honom.. Sen ska jga gå å hämta herman sen blire lite matlagning där med;P

 Jag har iallafall klippt mig, vet inte om jag gillar det, hon kunde ha gjort lite mer page men men, skitsamma..

Var iallafall impulsklippning så gick in på drop in. :)

Och har ågren över imorgon,, faen vad meningslöst , och pappa tyckte jga kunde sova hemma och åka tidigt på lördag morgon istället, men då komme rjga typ åka sovandes så det var ingen bra idé , men kommer säkert få punka bara för det.. Har jämnt otur osm sagt,

men ojojoj , nu ringde håkan nyss, han sa att han kanske kunde komma hem till fyra, fem imorgon.. måste prata med honom när han kommer hem :) Hoppas hoppas att det löser siig..

Ne nu sitter jag å nördar på farmville , så tjingeling!

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards