maariiasvensson

Alla inlägg den 1 september 2009

Av maria - 1 september 2009 22:21

nehej du , pigg som en mört är jag. Och kissnödig, måste nog lätta på trycket lite, Brb!

 Ah , skööönt, var nog det skönaste jag gjort idag ;d

  Ligger i sängen och kollar på "so you think you can dance" :) Älskar det programmet ;) Vill också dansa, men hitta det någonstans här som har plats för en till?! :P Lycka till .. haha, plus att jag inte kan på eftermiddagarna då jag tar hand om barnen! Måste vara på kvällen isåfall.. Men mig skulle dt inte göra något. Älskar att dansa såå :)

 Nämnde jag tidigare att jag köpt lite "skönhetsprodukter" idag?! :)

Jag tänkte bli fiin jag (: Täntke nog köpa lite hårfiiix imorgon också och snygga till mig lite så man känner sig lite fräschare.. Är inte så bra på att göra det själv men ändå..


Har iallafall bestämt mig för att nästa piercing blir i tragus, har juh velat haft dt länge, men har inte samma rädsla där som för tungan ,så dt kan man vänta lite med tills nästa lön kanske :) eller ngt sånt..

Har iallafall varit duktig och lagt undan några tusen från lönen jag fick nu :)

Bra gjort av mig tycker jag ! Nu är pausen slut... Ska fortsätta nöörda nu :)

Av maria - 1 september 2009 19:05

Såg det nu när jag skulle sätta datum, helt sjukt vad tiden går fort!

 Det borde det juh inte göra, man vill juh ta vara på tiden. 

 Idag följde jag med Fia till stationen, sen gick jag på stan, hittade äntligen en tröja, men den är rosa:P haha har någon någonsin sett mig i en rosa tröja? :P haha nej! Det tror inte jag heller..Men nu har jag en iallafall och den är toksköön ;d 

  imorgon äre onsdag och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Blir väl att åka till Nacka forum och kika lite, om man inte tar en slöisdag imorgon.

   Kunde äta riktig mat idag också.. Kyckling med couscous :) GOTT!! 

  Tog bara sisådär vääldiiigt låååång tiiid! haha, men gott med dt istället för yoghurt :)

 Herman har gjort illa sig idag ,, gjorde illa nacken när han hoppade på studsmattan, stackarn.. så nu ligger han i badet och värmer upp sig lite :)

  Håller på att kokar min saltlösning nu, känner att jag vill skölja munnen lite :) Är inte speciellt gott, men nödvändigt! 


Nejnuni,, nu sticker jag.. See ya :)

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards