maariiasvensson

Alla inlägg den 21 september 2009

Av maria - 21 september 2009 21:45

 


Sveriges hollywoodfruar är juh riktigt roligt :)


JAG VILL PUSSAS , ERIC! KOM HIT!!

Av maria - 21 september 2009 19:50

Guu va fort den här dagen har gått.. Efter att jag hämtade herman sprang bara tiden iväg (och Ja, jag såg den)

Vi lekte lite bil, då han sitter i mitt knä och styr mig typ :P Hoppade lite studsmatta och spelade lite Wii :)

 Nu sitter jag här och ska bli såå skönt med en lugn kväll ,titta lite tv och läsa skvallertidningar ;D

Längtar till helgen så jag får pussas med min sötnöt och mysa lite!!

Har fått låna bilen så blir att ta tåget från sthlm till Köping och hämta den :) Nice att få köra lite.

Blir juh inte så mycket köra här uppe. Någon gång till skolan kanske, men inte mer än såå.

Men nu ska jag kolla tv . byebajs!

Av maria - 21 september 2009 15:26

Japp, då kan man nästan nyss hem från stan då, varit och shoppat lite..

- En hello Kitty väckarklocka, toksöt!

- Mössa

- Vantar

- Två linnen

- Halsband

- Örhängen


Blve lite grann, men men.. Ska alldeles strax kila och hämta Herman sen blire hem och laga mat, 

funderar på pannkaka idag ;D


Och imorgon kommer mamma & pappa och hälsar på.. Happy!!

Och om några dagar får jag pussas med min snygging också!! <3

Puss bye

Av maria - 21 september 2009 09:59

Idag blire stan med Fia, ska handla lite. Måste köpa väckarklocka!!

Jag vaknade sex imorse och tänkte gå upp, men sen ångrade jag mig, och sen vaknade jag halv sju och låg vaken till typ kvart i , då tänkte jga ligga i fem minuter till, vilket blev en kvart :S Mindre bra. Herman kom in

- Maria, Maria , nu får du faktiskt vakna, jag har varit uppe sen halv sex och jag är hungrig!!

hahaha, han är såå sööt :)

 Men nu ska jag stryka vidare och sen köra en sväng med dammsugaren!

Hörs seeen,, bajs!

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards