maariiasvensson

Alla inlägg den 20 september 2009

Av maria - 20 september 2009 23:29

 

Hej och goddag :) Eller godafton kanske man säger..

Idag har jag bara tagit det lugnt och Fia kom förbi en sväng och vi kollade på

"the texas chainsaw massacre"

Aldrig mer säger jag , hatar skräckfilmer!!!

Imorgon blire stan, ska kolla om Fia ska med, måste köpa min snygga mössa.. :)

Kanske ska möta sadette också :)

Men nu ska jag sova. PÖSS

Eric <3

Av maria - 20 september 2009 16:32

 


Detta är då jag runt 7 bläcket imorse, trött och sliten men ändå vrålpigg som sprang runt och letade i

en brevlåda efter en kompis!

 Kvällen började hos Carro..När vi kom dit så trodde jag att vi skulle dö, hade härjat lite om att det bara skulle vara pryda människor där då hon bor på stureplan, och när vi kom in höll jag på att skratta ihjäl mig,

Men tänk vad man kan ha fördomar! Träffade bla en superrolig tjej, Sadette, som hade silikon. Vi fick känna på dom t.o.m, v lit weird, man kände verkligen plasten typ. Hon hade gjort dom när hon var 18 (nu 23) och hon ångrade dom säger hon, blir tungt! Hon bor i Holland och man fick komma å hälsa på henne när man ville :) Nice juh!

En jävligt trevlig och rolig människa som man kan ta såå mycket fel på p.g.a hennes utseende!

Inga fördomar här inte! :P

 Vi gick iaf vidare sen till Lois, en krog som låg i samma hus som carro bodde i... var där ne sväng,

sen drog jag sadette och fia vidare till village! :)

Jag och fia börja bråka som fan och vi skiljdes åt.. och jag grät och grät och grät! Jag ville hem och var så arg på henne.. Men det varade inte så länge utan jag mötte henne igen vid t-cetralen sen och då drog vi vidare till harry b james! där var det klockrent!!

Och ja, efter det skulle vi hem, men gissa vad... vi missade bussen.. igen!! haha, vi hamnae nämligen på fel tunnelbana, och då hamnade vi på mörby centrum och sista tunnelbanan därifrån gick inte än på länge. haha

så där fastande vi.. :P Vi satt oss på en buss mot Danderyds sjukhus, haha tror jag. Vi hamnade iallafall i Täby!

Sen ingen kommentar..

Vi åkte äntligen därifrån iallafall, så kom till slussen lagom till att den första bussen hem skulle gå :)         

Satt å härjade med några pojkar på bussen. haha , roligt som fan och träffade jätteroliga människor på tunnelbanan.. :) Fia kom te.x från expressen och skulle ta en massa kort och lägga ut, men man var tvungen att vara 4 styckna. inte mer eller mindre ;P

Ne, somnade väl vid halv åtta åtta imorse och kom igång på riktigt nu runt tre..

Nu väntar jag på att fia ska komma så att vi kan kolla skräckis, vågar inte kolla själv..

Men hade iallafall i stort sett en mycket trevlig kväll igår och en massa trevligt folk :)

Får absolut inte glömma att nämna nallen och markus!!!! - KLOCKRENA

See ya, :)  

Jag fia & Sadette!








Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards