maariiasvensson

Alla inlägg under juni 2010

Av maria - 29 juni 2010 13:11

Ska kolla lägenhet idag 20.00 :)

Av maria - 28 juni 2010 16:06

Nu har det inte blivit mycket blogga alls! Sorry, men jag har haft fullt upp. Har jobbat, varit i Köping i 48 h och sen har det juh varit midsommar !

Tog med mig kamerasladden, men vettefan vart det är nu ! Haha , klantig som jag är ! Jag får helt enkelt leta ^^

 Idag ska jag jobba natt , har jobbat hela helgen . Men imorgon är jag ledig. Håller på å tvättar nu då jag knappt hade några underkläder rena!


Bebis är snart 27 fullgånga veckor (på torsdag) och vi letar lägenhet för fulla muggar !


 I köping blev det överraskningsfirande för Michalela som fyller 20 den 6 juli. Men jag jobbar så kunde inte komma då , så det blev tre veckor tidigare ist så att alla kunde vara med !

 Malins hund är toksöt och Hilma blir bara mysigare och mysigare för varje dag ! :)


 Det är väl så det ser ut just nu :P

  Våran barnvagn och grejjer är superfint och är precis som nytt ! Mamma och pappa ska köpa skötbord och vi har nog bebiskläder för flera månader framåt . ;p Men har mest  0-2 mån så man får väl kolla lite större kläder sen :P

  Och solen skiiner, kan de bli bättre :D

Av maria - 22 juni 2010 09:57

Fiint väder, nu sätter jag mig i bilen :)

Av maria - 20 juni 2010 13:33

Idag är jag ledig ch dagen ska spenderas med älsklingen. Vi ska snart åka till Överby och fixa lite saker och såntdärnivet ! ;D

 Sen när vi kommer hem ska vi storstäda. Går mycket fortare och är mycket roligare när man är två. :)

Och Hilma gjorde nyss illa tassen, stackarn :(


 Igår kom Erics mamma och moster över hit . Och Hans mamma hade köpt en massa massa kläder till våran lilla töös :)

 Ska lägga ut bilder såfort jag har min jävla förbaskade sladd!  :)

Oh i veckan väntas spännande saker, mer kan jag inte säga :)

 PUSS, ÄLSKAR MIN POJKE <3

Av maria - 18 juni 2010 23:28

Idiot!

Av maria - 18 juni 2010 11:09

har blivit ändrad igen med jobbtider. Tredje gången nu, först skulle jag jobba Eftermiddag lördag & Söndag, Sen förmiddag fredag, ledig lördag och Em söndag

Men nu ska jag jobba Em idag och imorgon och sen är jag ledig söndag!

 Hade varit skönt att vara ledig på en lördag för en gång skull då jag jobbar varje helag sen fre-sön förutom när vi ska till Kättilstorp . Men men,


 Hilma har legat och sovit med mig hela morgonen, det gjrode hon igår också . Skitsööt ;d

Men ska väl plocka undan lite tills jag börjar jobba. Börjar väl två eller tre någon gång .. Får väl se om dom hör av sig ! Är lite bitter idag som ni kanske märker !  :P

Puss


Av maria - 17 juni 2010 13:59

Jobbade natt idag, skönt att jag kunde sova hemma iaf. Kom hem runt kvart över tre, sen skulle jag vara på jobbet igen kl 7. Så jobbade jag till tio över åtta sen åkte jag hem och sov igen ! Och nu ska jag snart börja jobba. Börjar 15 , men har sovit hela tiden sen jag kom hem så det var sköönt iallafall..

 Jag börjar bli helt borta. Är så stressad över allt. Jobb och lägenhet och allt.  Vi har juh fått lägenhet men vi vet juh ingenting, han vet inte när han ska flytta och man vet juh aldrig, det kan juh ta ett tag om man har otur. Så jag börjar bli jävligt trött på denhär skiten.

Är helt borta i huvudet. Igår så hade jag glömt bilnycklarna i bildörrent tex. :S

Helt sjukt. Hänger inte med på en fläck. HAr haft ont i magen också , men de 'r s'kert bara för att jag är stressad :/

Men men, nu ska jag fixa mig till jobbet .. Ha en bra dag folk ;d

Av maria - 16 juni 2010 15:08

Såå JÄVLA TRÖTT !!

 

(Några veckor gammal bild , så magen är stöttr, och kissen också ;P )

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards