maariiasvensson

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av maria - 3 juni 2010 22:56

SLADD??? Har letat ihjäl mig ;(

Och jag är tokhunrgig, jobbade över en halvtimme idag och kände redan vid sju att jag var hungrig och nu är klockan snart elva :S

Ändå har jag ätit frukost, lunch och lite mellanmål och tog en dubbelmacka på jobbet :S

Men är väl bra att man känner hunger också när man äter för två :P


 Eric är inte hemma heller. Han skjussar Doktorn till Mellerud, men han kommer väl hem snart hoppas jag , och kanske med en burgare till mig :)

Och på löördag ska vi kolla lägenhet ;D  

Av maria - 3 juni 2010 13:53

Tyvärr så blir det inge bilder :( Hittar inte min kameralsadd :/

 Men dom får kolla om den är i Köping så kan dom gärna få skicka den till mig eftersom man aldrig vet när jag kommer dit igen , jag jobbar ju varje helg typ såå :S Enda helgen jag är ledig är när vi ska till Kättilstorp och det är inte förns i början av juli.


 Men gott folk, vet ni vad det är för vecka idag ? :D

BEBIS är 24 veckor, så mer än halva tiden har gått , och det är inte sådär suoerlång tid kvar innan man får se sitt lilla mirakel :D <3


Igår var det full fart , appropå ingenting, jag städade, tvättade, och var och handlade lite smått till hemmet :) Sen när älskligen kom hem hade jag gjort mat som vi slängde i oss, och sen åkte vi till vöerby och storhandlade en massa massa mat, så nu har vi för flera månader , okej inte månader då,  men veckor iaf :) Såå det är sköönt ^^

 Sen visste ja att vi skulle göra ngt på kvällen men visste inte vad, de fick jag reda på lite innan vi skulle åka. Och älsklingen bjöd mig på bio :D Sex and the city2 :)

Sååå sööööt :D   När vi kom hem blev de lite myys och sen vare bara att sova..


Vaknade inatt av att jag hade sjukt jävla ont i magen , Jag ville bara skrika och gråta för jag trodde att det var ngt feel med bebis, men som tur var så hade jag bara ätit ngt tokigt :S Men rädd blir man !

Av maria - 3 juni 2010 11:25

Men sen lovar jag att slänga in lite bilder :) Ska juh jobba sen också så lika bra att fixa sig så stt man är färdig :D

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards