maariiasvensson

Alla inlägg under maj 2010

Av maria - 31 maj 2010 09:34

Det kommer tyvärr inte bli så mkt blogg idag heller :/ Ber om ursäkt för detta men jag är såå trött så jag måste vila lite. Ska på jobbmöte sen kl 14 och sen ska jag jobba hela eftermddagen till 22. Så måste vila lite känner jag. Min kropp är trött ^^

Sen hade jag tänkt att fixa lite hemma, har juh inte plockat upp mina kläder och såånt än och det måste göras . Men jag ska blogga igen såfort jag får tid. :) PUSS

Av maria - 30 maj 2010 13:16

Igår var det jättetrevligt. Lyssnade på Dead By April och var inne på öltältet en sväng och träffade folk :)

 Var fyllechaffis till klockan fyra och sen blev det raka spåret vidare till Vänersborg. Så kom hem 07,15 imorse och d var jag trött kan jag säga. Var tvungen att väcka Eric

så han kunde hjälpa mig att bära upp tv:n. Och sen blev de raka spåret till sängen och jag toksomnade på en gång ..

Och Hilma är sååå söööt :D Och hon älskar siin nya kattgrej. (bild kommer)

Och mer bilder från helgen kommer, :D

Ha en trevlig bakissöndag gott folk :d

Av maria - 29 maj 2010 17:10

NEJNEJNEJNEJNEJ!! ORKA !

Av maria - 29 maj 2010 15:59

Här kommer lite bilder från igår :) Hade jättetrevligt, var fyllechaffis och kunde ändå hänga lite med tjejjerna. Följde aldrig med in på öltältet, men det blir ikväll :)

                    

Av maria - 28 maj 2010 12:18

Ikväll är jag fyllechaffis , så alla veeet :)

 Blev nyss klar med en jordgubbstårta som Pappa ska ge till brandmännen i Köping , så ska snart åka in och lämna den ,men tänkte försöka hinna slänga på mig lite andra kläder först :)

 Måste kanske bajsa också .


Ikväll äre yran :D

Av maria - 28 maj 2010 12:18

Ikväll är jag fyllechaffis , så alla veeet :)

 Blev nyss klar med en jordgubbstårta som Pappa ska ge till brandmännen i Köping , så ska snart åka in och lämna den ,men tänkte försöka hinna slänga på mig lite andra kläder först :)

 Måste kanske bajsa också .


Ikväll äre yran :D

Av maria - 27 maj 2010 21:56

Idag har jag gått 23 fullgånga veckor :) täänk vad tiden går fort, Jag hittar inte min kamera just nu så blir tyvärr ingen bild idag , men det kommer imorgon :)

 Inatt sov  jag hos Michan , Liz med :) Blev mycket praaat (: Det saknar man nästan mest , att bara umgås med tjejjerna och snacka om allt. Sex, helgen, kläder och allt som man pratar om ! Är väldigt mysigt faktiskt , och sköönt att kunna sitta och bara prata :)

 Jag älskar mina vänner, och jag älskar min familj <3 Är rätt jobbigt att vara så långt ifrån dom, men jag har juh mitt liv också med min älskling och våran bebis !


 Idag så har jag iaf klippt och slingat Michans mammas hår, slingat Michans hår, och Michan gjorde slingor i mitt hår , men färgen blev nog inte sådär superduper. Men det duger.

Visst dom säger att man inte ska färga håret när man är gravid , men det är om att det kan skada håret , att man kan tappa det. Men jag har faktiskt väldigt väldigt bra håår såå det är nog ingen fara med de :) Träffade även min farmor idag och hon lagar juh förjävla god mat :d


 Skramlar lite i bilen också , pappa ska kolla imorgon vad det kan var :)


 Men nu ringde min bästaste, så ska prata med honom :) <3

Av maria - 26 maj 2010 14:52

Vad jag är trött idag! har lagt ut en massa skit på tradera nu också , får väl se om ngn nappar, men det brukar inte vara ngt problem , Men nu ska jag lägga mig i fem minuter innan pappa kommer hem .. :)

Är lite småhungrig också , men vet inte vad jag ska laga. Känner inte för ngt alls idag. Ingen bra dag !  Saknar min pojke också , alldeles för mycket  ^^

  

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards