maariiasvensson

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av maria - 19 maj 2010 23:27

Har jobbat sen 14.20 och slutade 22.20 så blev iaf 8 timmar idag. De är bra de :)

Stackars Eric fick stå och vänta i 20 min på miig.

 Har fått två  till turer denna månad , ska jobba natt den 30 och eftermiddag den 31, så  lönen jag får för maj blir den bästa hittils sen iaf. Ska bli roligt att se hur mkt de blir . Sen blire juh mkt jobb i Juni också.

 Men nu är vi rätt trötta så vi ska sova nu ! Sov gott Puss :)

Av maria - 19 maj 2010 11:36

Vi får hoppas på det, för nu står jag först på en lägenhet i Uddevalla som ligger vid sjukhuset. Men om någon som har stått längre i kö och väntat på en lägenhet också väljer den så hoppar jag ner i köplats , mindre roligt. Men så är iallafall. Så vi får väl hoppas att jag kommer bland dom tre första iaf så man får komma på visning. Sen äre bara att skicka in lappen så fort som möjligt !

 Låg och drömde om min lägenhet igår .. Haha , hur det skulle vara möblerat och grejjer! Men man kan juh inte få allt. Men en trea ist för en tvåa skulle inte skada ! Det skiljer typ inge i pris heller, beroende på vart man vill ha den . Men men, nu ska jag platta mitt hår :)

Av maria - 19 maj 2010 10:34

Jag trodde att det var onsdag igår , jag skulle sätta mig och kolla på Anna Ankas assistent ! ! Haha, hur virrig får man vara :S

 Eric ringde och väckte mig klockan tio, lika bra det kanske annars skulle jag väl sova till tolv. Så nu ska jag väl snart hoppa in i duschen och klä på mig och fixa mig så jag kan ta det lugnt sen innan jag börjar jobba. Tycker det är så sköönt att bara chilla dom sista timmarna innan jobbet och inte behöva tänka på något utan bara vara!

 Hilma den bajsungen  kissade i sängen igår , som tur var var det innan tvättiden hade börjat. så när jag går idag får jag INTE Glömma att hänga upp täcket på badrumsdörren .. För det är faen inte roligt att behöva tvätta täcken och lakan hela tiden, och täckena mår nog inte så  superbra av det heller skulle jag tro .

 Men nu ska jag ta lite mer frukost innan det blir dusch :)

PUSS

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards