maariiasvensson

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av maria - 11 maj 2010 22:40

Nu kom jag och älsklingen precis upp ur badet. Är såå mysigt att bada :) Tända lite ljus och bara ligga och prata :)

 Vi håller på å kollar på Upp, men Eric kommer väl somna såfort vi har lagt oss i sängen, men det är inte så konstigt iofs.  Men filmen är KLOCKREN!! :D


 För folk  som är intresserade så har jag börjat fått bristningar, men inte runt magen utan på tuttarna! Vilket måste betyda att dom blivit större :D Eller de visste jag juh , men dom håller väl på å ska bli ännu större och det gillar vi . Men frågan är hur dom kommer se ut sen när jag har ammat och sånt. ;d haha


 Men sov gott nu vänner :)

Av maria - 11 maj 2010 20:21

Nu ska jag snart börja med maten :D Är såå hungrig såå det ska bli super ;d

 Vettefaaen vad de är me Hilma idag, hon är VILD!!!!

Av maria - 11 maj 2010 18:18

Har kollat på några avsnitt av bella & tyra show, glömde bort fruarna totalt.

 De är rätt drygt program, men ändå så funkar det lixom, men ingen favvo direkt. Har man tråkigt så har man ! ;d

 Hilma har juh sovit rätt mycket idag så nu när hon vakna så är hon helt vild. Och som vanligt får man inte diska ifred, undrar vad de är med henne då :S Då minsann ska hon klättra längs hela benet och det gör såå förbannat ont!

 Gud vad jag svär idag , hmm, men man har juh sina dagar ! ;d

 Jag gick även in på asos.com och fantasishoppade lite .. Blir sköönt när jag får min andra lön och sen när skatten kommer :)

 Någon som ska köpa något speciellt då ? :)

 Jag ska iaf köpa en sängstomme ;p haha  

Kan även säga att det ska bli väldigt skönt att komma till köping och hälsa på mina älskade familj och mina vänner i över en vecka.. Can´t wait. Men kommer ändå sakna min älskling alldeles för mycket !

  Me love you long time <3

Av maria - 11 maj 2010 15:34

 Hon kissade i sängen inatt också,  vaknade imorse kvart i fem och såg de.. fyfaaaen. Då var man inte glad,

 Igår gick det iaf väldigt bra att jobba , Erick om och hämtade mig när jag slutade och då hade han gjrot mat också :D Köttbullar och spagetti ,

 Jag var nyss och handlade , så jag tänkte göra korvstroganoff ikväll, sen avsluta med lite kladdkaka med glass och chokladfingrar. Får vi hoppas att han kommer uppskatta , men det tror jag nog :)

 Jag har fortfarande inte köpt batterier till kameran, men mitt minne är faen dåligt som fasiken !! Glömmer bort det varje gång jag kommer till affären , och nu kom jag nyss därifrån och kom på de men jag tänker fanimej INTE gå tillbaka ..


 Men nu ska jag nog kolla på furarna som jag missade igår , sen ska jag börja fixa lite härhemma..

 Men ha en bra dag :D

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards