maariiasvensson

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av maria - 4 maj 2010 16:02

Går om 25 min , så jag ska väl pallra mig ner snart . Ska ta mitt äckliga järnpiller sen så sticker jag. Och Hilma är dålig i magen , stackarn. Är väl att hon inte är van vid maten kanske . Får hoppas att det blir bättre iaf , hennes bajs luktar inte gott !! Eller brukar bajs luka gott förresten ? ?

Av maria - 4 maj 2010 12:51

Var på mödravårdcentralen idag, allt gick bra. Hade en massa frågor! Och hon hade så bra svar på allting . :) Fick även höra bebis hjärtslag, vilket vi inte har fått gjort tidigare.. Synd att inte Eric var med, men jag spelade in på mobilen så han får höra lite ändå :)

 När jag kom hem så bakade jag :) Kokosrutor, så JÄVLA gott .. och jag är kingen på kokosrutor !! :D Busade lite med Hilma och sen satt jag igång med disken ! Ska skicka iväg lite kläder på posten sen när jag går till bussen också . Är sjukt dyrt att åka buss till Uddevalla, 67 kr! Och tar en halvtimme att komma dit ^^

 Men visst, dom tjäanr juh en massa pengar på de men ändå ^^ Tänk om allt skulle vara billigt, alltså då menar jag tokbilligt, vad glada vi människor skulle vara då :P

 Men nu ska jag kolla på tv3play,  missade fruarna igår så måste kolla på de nu ;d

Have a niiice daay :D PUSS

 


Förresten så väger jag just nu 66.2  och Eric gissade på att jag skulle väga 67 och jag 66, så imorgon ska han göra maat :D Happy me !

Av maria - 4 maj 2010 08:32

Kissa i sängen nyss också ,, nu får hon ta och ge sig. Undra vad det är för fel på morgonen ? Orkar hon inte gå på toa, eller vad ? Visst de ör väl säkert skönt att få sitta i sängen och kissa men ändå!

 Idag har jag tid hos barnmorskan 9.45 och jag har en massa frågor . Men kommer väl glömma bort hälften och sen idag ska jag ta bussen till Uddevalla så ska vi åka och fira Erics pappas tjej Som fyller 40 idag ;d

 Men nu måste jag äta frulle.. Puss

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards