maariiasvensson

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av maria - 13 maj 2010 18:12

Denna bild är då i vecka 19, blev lite snett men de var då iaf.   Och dessa är nu i vecka 21+0

    Så den lilla krabaten börjar allt bli större och jag med för den delen :) Men de är mysigt :)

I love my life <3


Och sen har vi katten Hilma också, toksöööt !

    Söt, javisst. Men knäpp, envis och matvrak också! Och en kissochbajsmaja!

Av maria - 13 maj 2010 18:03

 Kom nästan nyss hem från Torp i Uddevalla. Skulle inte handla något , men trodde jag på det själv ?

 Fick ett par toksnygga skor av min far, men han kommer väl inte gilla att han betalade dom när han får se dom. Eller kanske, mamma, glöm inte att visa honom bilden här sen ;d

  Inte kunde man motstå dessa skönheter heller ? 350 kr på bianco. Halva priset :)

Vi var även inne på bikbok och ni som känner mig så kommer ni förstå denna vackra ballerinaklänning, och den kostade endast 49 kr. Höll på att trilla baklänges när jag såg priset. Skulle ha köpt en marinblå också, men har man inte pengar så har man inte. Färgen på den jag köpte är mintgrön, så tänk lite grönare än på bilden :)

 

Sen köpte jag även en minispegel som jag kan ha i min vackra väska, och ett läppglans på HM. Spegel 15 kr och läppglas 10 kr

 

 Eric köpte lite bebiskläder också :) Jättegulliga, och jag tror nog att Eric tror att det blir en kille ? :P Men de får vi juh reda på om en månad :)    

49.90 kr /st på HM, dom har juh en massa söta kläder . Där kommer det bli mycket shopping seen :)

Så våran dag har varit kano, har varit på topp hela dagen, tills man kom hem och Hilma började klättra som  en vilde på en ! Drygt, !!

 Och nu har Eric både diskat och håller på å laga mat. I´m in heaven!

Av maria - 13 maj 2010 12:54

och nästan färdig, nu ska jag baar sminka mig sen är jag klaaar !

Och jag fick ångra stort att jag sa att Hilma varit duktig och inte kissat i sängen på två dagar. Hon bajsade nämligen på täcket när Eric sov när jag var i duschen!

Av maria - 13 maj 2010 11:26

Och tiden har gått sjukt fort. And I´m soooo Happy :) <3

Idag ska jag faktiskt köpa batterier så idag blir det magbild och kattbild :)

 Hon har sovit vid mitt huvud hela natten cóch hon har inte kissat i sängen på två dagar. Duktig idoit, ähum menar katt!!!;d

Eric sover fortfarande och vi som ska sticka till Torp sen så jag tänke hoppa in i duschen och göra mig iordning så iaf jag är klar sen när vi ska åka :)

Eric är juh ledig idag eftersom de är kristihimmelsfärd eller ngt sånt ;d

men have a nice day <3

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards