maariiasvensson

Alla inlägg under december 2009

Av maria - 31 december 2009 00:42

filmen va sisådär!  dom andra va mycke mycke bättre kan jag ju säga.. men nu har man sett den iaf såå... 

Och jag fryser.. byyeee

Av maria - 30 december 2009 00:32

Jaha, kul att man kan sova då. Vet inte hur ånga Bonesavsnit jag har sett , eller av Sunes jul, eller hur många filmer jag har sett idag. Bara väntar på att jag ska bli trött,  men jag vill typ hitta på något. Men klockan är ändå lite över halv ett så kanske var försent för att komma på de nu..

 Imorgon tänkte jag iaf överraska babyboo när han kommer med supergod mat, som

potatisgratäng och kycklingfilé och sallad :) Ska baka imorgon också, chokladmuffins med mjölkchoklad i :) Kan nog bli gott tror jag ;) Va och handladde  alla ingridienser igår så de finns, saknar bara chokladen men blir väl att springa till torpahallen imorgon..

 Imorgon blire bio också, "Luftslottet som sprängdes" , får väl hoppas att den är bra :)

 Och Eric som inte tyckte om svenska filmer. haha.. MEn han verkar ha ändrat åsikt..


Nu sitter jag och pratar med sis på msn och har sprungit runt i lägenheten och letat efter något att göra :P haha, men de fanns de icke..

 Vill bara att timmarna kan gå lite så jag får pussas igen :)


Men nu ska jag väl kolla ngn mer film, såå vi höres :)


PUSSPUSS  

Av maria - 29 december 2009 18:54

Ligger nu ensam i Erics soffa.. Tycker att han kan ta och komma hem snart!!

 Igår va jag och Mariette hemma hos henne och chillade och drack lite vin, senare blev de att kila till Joel och träffa lite folk.. Trevligt värre..

 Sov hos henne också, både jag joel och robin..

Kom väl hem till henne runt fyra någon gång.. Slockande som en tok i soffan efter lite maat..


Idag blev det pizza och så kollade vi på idol 2006.. haha klockrent :D

Sen gick jag hem hit och nu har jag bara legatr här.. har gjort lite te också . Så sjukt gott :)

 Är sugen på något , men vet inte riktigt vaad. får väl bli lite chips eller nått..

Men nu ska jag kolla på Bones och typ dö bort i några timmar.. Och imorgon ska vi till Överby! :)



Ha en trevlig tisdagkväll alla :)

Av maria - 27 december 2009 15:09

Söndag och jag är seg, myste hela dagen igår och sen toksomnade jag!

 Idag har det ocks åvarit film för hela slanten och mer ska de bli. Eric åker till gbg idag så jag blir själv i några dagar, men de löser sig ...

Men ne, är inte på blogghumör så blir väl mer imorgon..

men måste juh också säga.

GRATTIS LIZ som  blir 19 :)

Av maria - 26 december 2009 11:30

Babyboo sover och jag håller på att tappa upp ett varmt skönt bad! sen tnkte jag också sova, har väl sovit ngn timme kasnke sen igår..

 När jag kom hit så bar det av till Therese och så satt vi där ett dussintals timmar,, trevligt värre ;) Fick skjuss av Erics bror Emil hit till Eric och lämnade av mina saker först..

 Nu ligger Eric och sover och jag är pigg som en mört. Har även kollat in doktorns nya place och de av mysigt.. Älskade hans kök, såhär litet och mysigt och man allt sånt ni vet ;d


 Ne nu ska jag bada sen väcka honeyboney !! :)

Av maria - 24 december 2009 12:44

GOD JUL ALLA VÄNNER OCH BEKANTA!:D <3

Av maria - 23 december 2009 23:21

Idag har det varit fullt upp.

Babyboo ringde och väckte mig imorse och de blev att gå upp !

 Sen klockan elva så åkte ag med far min in till stan, Kom hem runt 6 nu på kvällen, Då hade mamma gjort iordning potatisgratäng , de va så jäädrans SJUKT gott!! Klackade även om mina skor idag så att dom är användbara på nyårsafton :)


Mamma har även vaxat mina ben idag, kommer ut film och bilder senare. Men kan säga, ALDRIG MER!!! Fyfaaan!! SMÄRTA ,... Är helt prickig nu .. Kuljul. haha

Men är säkert värt om några dagar, slipperj u raka ben på ett tag sen. Men nu när man tänker efter kan jag lätt göra om de, men när man väl sitter där.. Jag grät och skratta och skrek och ville inge mer. haha .. Nejnej, inget jag kan rekomendera!

Men nu håller jag på att installera Itunes , så måste starta om datoprn,

Mengod jul på er alla och hoppas att ni får en underbar dag, de hade jag tänkt att ha!! PUSS PUSS

¨

btw , får pussas om en dag + lite till :D Ska bli såå sköönt me fuckingfriday! Har väntat föör lääänge på att träffa babyboo nu <3 ;)

Av maria - 22 december 2009 23:30

Idag har det varit en jobbig dag, den gör jag fasiken inte om!

 Vaknade runt tio och hoppade in i dsuchen och fixade mig , gick ut en sväng och tog lite luft och sen lekte jag med ungarna och packade klart det sista, då började det kännas att jag faktiskt skulle lämna denna underbara familj i Sthlm. Så jag passade på att vara och mysa lite extra med barnen nu på morgonen. Sen runt ett kom familjen och det blev att fika och snacka lite osv.

 Sen kom det jobbiga, när man började lasta in alla sakerna i bilen och man skulle krama hejdå och allt sånt där som absolut inte är roligt alls! :S

 Jag fick äna riktiga bamsekramar av ungarna och jag Och Anna stod där och grät som två dårar. haha, men sånt där är faktiskt riktigt jobbigt, skulle kunna försöka förklara för er andra, men nui skulle nog aldrig förstå riktigt.

 Allt kändes samtidigt så overkligt, det har det gjort hela tiden, tills man stod där och kramades..  I bilen påväg hem satt jag och störttjura, men försökte gröa så att ingen hörde, hoppades att dom inte riktigt skulle förstå hur jobbigt dethär var för mig.

 Man bröjar ju fundera på om man gjorde rätt beslut eller inte, man hade ändå på ett sätt skapat sig ett eget liv där , ett mycket mera annurlunda liv än här hemma i Köping, sen skulle man komma tillbaka hit lixom. Kände när jag kom in till Köping med mamma och pappa, att vad fasiken gör jag här, jag kände att jag inte riktigt hörde hemma här. Jag behöver mer än Köping för att mitt liv ska bli tillfredsställt eller vad man ska säga, och de mesta av det fick jag i Sthlm. Och en annan del får jag av eric (ta inte detta på fel sätt nu ) ;) eller ni får ta det hur ni vill, för jag vet iaf vad jag menar, men ändå. Det finns så mycket jag vill få ut av mitt liv och det känns inte riktigt som att jag kan få det i Köping. Jag hade dock inte tänkt att frösvinna imorgon eller något ,så jag har ju en del år framför mig , men man lever ändå i nuet och jag har nog aldrig skrivit ett sånt här seriöst inlägg här i bloggen förut, men detta var väldigt väldgit jobbigt för mig idag, Jobbigaste dagen i mitt liv , kan jag nästan erkänna. Kom upp så mycket i huvet att jag itne visste vart jag skulle göra av allt. Och visst ni förstår säkert inte hälften av vad jag har skrivit och det begär jag inte heller, men måste få ur mig allt jag vill ha sagt, även om det betyder nada för er!


Nu sitter jag iallafall hemma med ett glas rött, (har blivit tre) och lyssnar på denna : http://www.youtube.com/watch?v=B47KjnB7tjM&feature=related och diggar för fulla muggar!


Kan även säga dett en sak som var skitjobbig idag var att jag har haft sån utihelvetes huvudvärk som hade kunnat tagit livet av mig om den hade velat det. Såfoprt jag har böjt mig ner eller bara stått upp har det kännts som att huvudet skulle explodera och det skulle bli hjärnsubstans ÖVERALLT!!!

 Men det kanske hade varit lika bra det då jag hade sluppit smärtan ett tag, för satan vad ont det gjrode ;) Men nu är vi på glatt humör igen så det skiter vi i just nu . Men de gör verkligen ont kan jag säga er alla!!!!

Och nu börjar jag få myror i fingrarna och de vill inte gå som jag vill. såå nej nu, längsta blogginlägget i Marias blogghistoria!!! HEEEJDDÅÅÅ!!! SOVGOTT och ta ett glas vin vettja,

och imorgon ska jag träffa Tobbelito :D trevligt!!! :) blir väl ngt glas då med, och snart äre julafton alla glada renar och toalettsitsar! :)


Ha en trevlig kväll, snuttor (;


Saknar min älsklingspöjk och känns som att jag verkligen hade behövt honom hos mig idag ! En krampuss hade ju inte skadat!! heejdåå igen :D 


Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards