maariiasvensson

Alla inlägg den 17 december 2009

Av maria - 17 december 2009 18:05

PMS på detta också!!! AAAAHHHHH!!!

Och halsen funkar inte alls nu, kan knappt svälja, är varm som som 1000graders bastu och huvudvärk. Snälla guud, vad har jag gjort diig?? BOTA MIIIIGG!!!!

Av maria - 17 december 2009 15:39

Eller om man hellre vill säga TROSDAG :D


Har nyss kollat på I AM LEGEND! Va rätt bra faktiskt :)

Har en hel del andra filmer jag ska försöka hinna med ikväll. Har ju inge bättre för mig så ;d Tänkte nog tvätta lite också^^

Om tio min ska jag hämta Herman, så fr dom leka lite medans jag tare lugnt. Vill inte smitta ner dom nu lagom till lovet :/ Skulle inte vara så snällt :S

 Vivanne har varit här och städat nu , luktar gott i hela huset :)


Men hon har lite svårt att ta sig hem. ALLA bussar är inställda ! P.G.A SNÖSTORM!!

Sa ju de, trodde ni att jag skojja? Jag skojja aldrig!! (kanske) Men den här gången var de inge skämt. De snöar och blåser som utihelvete.. Helt otroligt :/

Stackarn, försökte fixa taxi till henne också, men alla taxibolag var fulla flera timmar framåt, inte alla kanske, men dom som jag fick tag i . Och kan säga att jag ringde tilll VÄLIDGT många!!! Så jag vet inte riktigt hur hon ska göra.

Ne nu ska jag vila i sju min och sedan klä på mig en massa massa varma kläder och börja spatsera mot skolan! Skulle helst vilja ta bilen, men vem fan vill köra i de här vädret ? :(  

Av maria - 17 december 2009 11:27

Miss Li är GRYM!!

Av maria - 17 december 2009 08:56

Och om en vecka äre julafton, :) HALLELULJA! :D

ME love julafton :D

Är fortfarande sjuk, suger hårig elefantpung men vad ska man göra. Min hals gör så inåthelvete ont... Men svullnaden har gått ner iallafall så  det är sköönt !
Snön flyger omkring där ute.. Är en riktigt jävla snöstorm.. Helt otroligt. Vart kommer de ifrån, tar de aldrig slut lixom ? ´De bara virvlar omkring och leker jagis ...


 Och doktorn ringde mig igår! :D De va trevligt att prata lite med honom igen :) Va ju så attans länge sedan! Den grabben är helt wonderful! :) Ska bli kul att träffa honom sen när jag kommer ner till Vänerborg :)


Pratade med min underbaraste underbara också:) Me like ^^ Jag saknar Eric... Men de är bra att sakna, ska bli så skönt att träffa honom om 8 dagar!

Oh, de är bara åtta dagar kvar. HELLELULJA på det också :D Jag som har väntat och väntat och väntat! :) Och dom här sista dagarna lär ju gå fort , är ju helgen sen jobbar jag måndag, åker hem tisdag, sista ruschen på onsdag sen är det julafton! :)


Och Sen kommer äntligen JULDAGEN!! Längtar mer till den än till Julafton :)


Pappa har varit och hämtat soffan jag fick av Mickis och Lagge också :)

TACK SÅ HJÄRTLIGT :D <3


Ne , städerskan kommer ju idag och jag måste städa mitt rum nu så hon slipper göra de, så kan jag vara hemma idag ist för att åka till stan, skulle ändå aldrig palla att åka in till stan, skulle få en hjärtinfarkt och dö på vägen. Kan ju knappt andas och blir anfådd på två röda ! Mindre sköjj..

Hörs senare ;D


Underbaraste Underbara <3

 

      

  

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards