maariiasvensson

Alla inlägg den 21 december 2009

Av maria - 21 december 2009 21:42

Idag har jag varit med barnen hela dagen, i hela 12 timmari sträck för att vara exakt tills Anna kom hem.. Vi har bl.a sjungit Singstar och jag fick faktiskt så mycket poäng två gånger att jag blev SINGSTAR!!! haha kingen ;D

 Sen har jag och Hannes varit ute och byggt en snögrotta som faktiskt blev rätt grym , fyra ingångar, slå de om ni kan!

 Blev tacos till middag och till lucnh gjorde jag pannkaka till ungarna..

 Har packat allt också, de enda som är kvar är typ tandborsten. Blev sjukt mycket saker. Trodde att jag hade tagit hem en del grejjer, men de fanns tydligen en MASSA MASSA kvar.. Haha, blir nice att se garderoben sen när allt är uppackat och klart :)

 Men behöver dock sjukt många fler galgar..

 Har haft lock för ena hörat idag också, kom nu på kvällen, hade igår kväll också :/ Vettefasiken vad de kan vara, kanske har blivit halvdöv efter allt singstar från både mig Hannes och Herman ^^


Dom kommer hit runt ett imorgon och hämtar miig, blir sköönt att komma hem i skaplig tid och hinna fixa och dona lite innan man ska sova igen , tänkte försöka hinna handla den sista julklappen imorgon också så att det är klart. Slipper man gå och oroa sig över det. Kan jag ta det lugnt hela onsdagen och bara chilla och slå in julklappar. Jag måste ju faktiskt slå in allt själv, annars blir ju inge skööjj.

Jag som ääälskaar att slå in julklappar, är bland de roligaste med julen, så jag slår gärna in era jag med :D


Men är trött som en sömnig gök just nu, så funderar starkt på att träffa John Blund :)


Oh btw, mamma hittade min tågbiljett till Eric idag också, den kan ju vara bra att ha ;)

haha ,,

Sovgott sötisar Och imorgon är jag Köpingsbo igen ett tag :)

See yaa

Miss mah babyboo <3

  

Av maria - 21 december 2009 13:01

Hejhej !

Måndag... Hmm känns rätt bra för att vara måndag , då måndagar annars brukar vara ågrendagar. Men inte idag..

Gick upp runt halv nio, nio någon gång. Hörde hur ungarna höll på där uppe.. Dom har ju lov så vi ska vara tillsammans hela dagen idag. Har redan hunnit med att sjunga singstar och grejjer nu hela morgonen.

 Just nu håller jag på och stryker, Mindre roligt , men måste göras, är ju roligare när man stryker sina egna saker.

Imorgon tisdag ska jag som sagt åka hem, så ikväll blir det att packa.. Måste ner till macken också och köpa något gott känner jag. Typ en godispåse eller något.

 Kommer kännas lite sorgligt att börja packa sedan, men ändå skönt på något sätt, jag vet ju vad som väntar sen så :) Moving to mah babyboo <3 Kan de bli bättre än så. Vakna upp bervid honom varje morgon.. Kommer bli super ! :)


Ne nu ska jag fortsätta med det jag höll på med, hörs senare ! :) Puss   

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards