maariiasvensson

Alla inlägg den 11 december 2009

Av maria - 11 december 2009 22:27

Får vi väl se hur den blir. Sitter hemma hos Fia nu , är fixad och klar. Ska hämta en vinare sen så får vi se vart kvällen leder. Förhoppnignsvis blir de in på Harry B james! :)  ME LIKE!!

 Ska hämta kameran också, den får man juh inte glömma!!

Fick lov att läsa saga för båda snuttorna här hos Fia, :) Busade med dom ett tag också. Dom är juh för roliga!

Ska ringa babyboo sen cokså och se om han överlevde allt sladdande ;D Viket vi verkligen får hoppas :D


Och imorgon kommer systerysterr Madde hiit till stockholmia för att inköpa lite julklappar och få se det bästa av sthlm. Har en massa roliga affärer hon ska få smaka på ! synd att den andra systerystern inte kommer bara! Madde åker hem p åsöndag seen..

Men nu orkara jag inte mer av detta.. Pusshejs

Love you babyboo <3

Av maria - 11 december 2009 13:13

Är de sant eller har jag haft fel om alltihopp ? :/

Av maria - 11 december 2009 12:55

Då kom jag precis ut ur duschen och msn är helt cp. Folk har skrivit men kan inte se vem eller vad dom har skrivit! Jävla skiit!

 idag tänkte jag städa mitt rum och kanske slå ihop ngt gott till familjen! eller till dom som är hemma rättare sagt! Hade juh svårt att sova inatt så sov lite nu på morgonen! Mysigt värre!

Men nu ska jag fixa frillan. De har jag inte gjort på två veckor nästan!  Inte när jag varit här iaf! Så de ska bli sköönt . Hööreees :)

Av maria - 11 december 2009 08:42

Godmorgon cuties!

 Kom precis hem efter att ha lämnat av Herman i skolan! Vi satt nästan hela morgonen och kollade på hans tusentals pokemonkort! Guu såå fiint!


Idag äre fredag och de betyder helg!

Och vem fasiken döper sin unge till HOLGER?!

Förutom Kristian Luuk och Carina Berg! Holger av alla namn, wtf!! :O

Det finns hur många olika namn som helst och dom valde de absolut konstigaste namnet.


Jag hade jättsvårt att somna inatt, kan bero på att jag sov mellan typ 12-15 igår . Men var så attans trött så vad skulle man göra?! Låg juh ändå i sängen så vips så sov man. Och städerskan bökade runt som utifasiken och varje gång jag fick sms så trodde jag att det var jordbävning! Rätt liten vibb på mobilen! Helt sjukt . Den skulle man haft när man hade mobilen i blöjan på skolan ;) haha!


Tjilevippen!  

btw , kankse både Malin och Madde kommer imorgon. Vi får hoppas på det :) <3

Av maria - 11 december 2009 01:09

Att förstå, är att förlåta!

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards