maariiasvensson

Alla inlägg under augusti 2012

Av maria - 24 augusti 2012 09:57

Åh äntligen härliga fredag ! Inte för att är något speciellt idag, men bara så attans skönt att det är fredag !^^

  Nu är Ellie hos dagmamman och ska vara där till 13.15, förhoppningsvis har det gått bra ! :)

 Nu änkte jag träna och sen får vi se vad som händer, städa undan lite hemma kanske så de kan vara fint under helgen, eller ja , iallafall idag!

 Hämtade ut Erics present idag också, vi har ju 3 år på tisdag. Tror han kommer bli ritkigt glad :)
Typ oväntat fast ändå inte ! ;)

 När han senare ikommer hem från jobbet idag så ska jag ta bilen direkt ner till vårdcentralen , där en läkare ska kolla på mitt absolut värts anageltrånget EVER! på riktigt alltså! Kan knappt gå med tån för att det gör så jäävla ont. Så fort jag bara snuddar lite så vill jag bara skrika eller ge någon en käftsmäll! Så kanske är dags att pallra sig dit snart. Har antagligen fått en jätteinfektion , då den ena sidan av tån är helt lila och det pirrar lite  i den ibland ! Haha, ojoj, hör själv hur dåligt det låter ,men jag får skylla mig själv!


 Men men, nu ska jag sätta igång och träna ! :)


Av maria - 22 augusti 2012 22:21

Idag har jag tränat , tränat och tränat och varit hos dagmamman med Ellie, Lexie fick ju också följa med !

Sen på eftermiddagen så följde jag med Terez till tatueringsstudion! Sen stannade vi på Willys och köpte en massa gott och sen åkte vi hem !

 Nu sitter vi och tar en varsin cider och snart ska vi sova ! :) Är APTRÖTT! :d


 Imorgon blir det dagmamman också, sen får vi se ! :)

 

Såhär sov Frank igår ! Sötnos !

Av maria - 22 augusti 2012 16:43

 

Tröja cubus, jeans - ginatricot!"

Här är min nya frilla också, ingen större skillnad, förutom kortare , mer uppklippt och tunnare!

Av maria - 22 augusti 2012 10:37

Sitter och kollar på ellie som springer runt och är överlycklig på lekplatsen! KÄRLEK! <3

Av maria - 22 augusti 2012 08:11

 

Nu tar vi vårat pick och pack och går mot dagmamman! :)

Av maria - 21 augusti 2012 21:22

Jäävlar vad jag tränat nu på kvällen! Eric och Ellie åkte hem till Robert med familj och fixade lite , så jag tog först 30 min svettigt pass på crosstrainern, och sen styrke i jag vet inte hur länge. Kan säga att jag kommer ha träningsvärk i magen i morgon! Säkert i ryggen också !

 Sen somnade Lexie väldigt tidigt, kl 20, men sen får vi se hur länge hon sover också!

Imorgon kommer de komma ut filmer på Lexie när hon juckar sig fram. Haha , ser så jäävla roligt ut. Lilla sötnosen!

<3


 Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag fråga min käraste karl om han vill massera mig ;)

Om inte, så ska jag sova. Blir att gå upp tidigt imorgon, och om vädret tillåter blir de morgonpromenad till dagmamman, med båda barnen eftersom Eric nu är frisk och ska till jobbet imorgon ! :)

 

Haha nej men kolla va jag hittade. Detta är ifrån Januari! Helt galet!

Av maria - 21 augusti 2012 14:46

Idag försov vi oss till dagmamman ,humlanrns vad våra barn kan sova ibland. Så vi skulle vara där till 9, men vi kom dit till 09.45, vilket blev rätt bra ändå. Ellie har ju inskolning nu hos den nya dagmamman, och det gick jätte bra idag !

Eric var hemma med Lexie och kurerade sig, tur att Lexie är en sån lugn bebis! efter det så åkte jag och Ellie och handlade mat och sen hem.

Med min vanliga tur s¨gick såkalrt papperspåsen sönder , jag kanske var lite dum där och packade ner allt, och de var rätt mycket kylvaror, så ja, jag får skylle mig själv.

 Sen när vi kom hem fick Ellie mat, eller ja hon skulle ät, men de ville hon inte , hon var så övertrött så hon fick lägga sig och sova middag, och hon sover än kan jag säga.

 Så resten av dagen består av tvätt och mys med min alldeles för UNDERBARA familj !!


 Lexie kommer förresten uupp i krypställning nu! :) Nu kommer hon nog krypa snart, mammas lilla tjej börjar bli stor !

 


Av maria - 21 augusti 2012 13:12

 

Dessa beställde jag hem igår ! Jättefina!

Får förhoppningsvis hem dom i slutet av veckan ! :) Va tycker ni ? Lite roligare än att ha vita som dom flesta har! :)

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards