maariiasvensson

Alla inlägg under augusti 2012

Av maria - 18 augusti 2012 16:57

Eric tatuerade sig ju igår ! Och den blev verkligen jättefin. Upptäckte nyss förresten att han ligger och sover i soffan! Vad ska jag göra nu då :P

 

Fin va? :)

Av maria - 18 augusti 2012 16:51

Hallå där !

inatt har jag också sovit SKITdåligt ! Först kunde jag inte somna, sen när jag väl somnat vaknar Lexie och vill ha mat, försöker somna om , svettas som en gris, kan inte öppna fönstret helt för då kanske Frank hoppar ut ! Sammanlagt har jag sovit 4-5 timmar, och de funkar itne riktigt för mig, inte min grej vah! Så idag har jag varit lite trött.

 Eric åkte ut och åkte jeep imorse och kom hem nu runt 16.30, han skulle tvätta den också, men de struntade han i.

Så medans han var där åkte jag och barnen hem till Marika och var där några timmar, fick även leka 3barnsmamma ett tag. Och vi hade de så mysigt. LExie gapskrattade idag på riktigt för  första gången, annars har de mest var små skratt men nu kom det ett riktigt. Åh guud så hon skrattar mysigt! :) Blev riktigt varm inombords. Men runt 16 så blev barnen trötta så då packade jag vårat pick och pack och åkte hem. Nu sover båda barnen, och jag är trött och hunrgig så ska väl äta lite rester från igår, orkar inte ställa mig och laga något just nu.


Ikväll vill Eric att vi ska på rockabillyträff och kolla på en massa snygga bilar, men kan hända att han får gå dit med sina kompisar istället. Tycker sånt är kul annars, är inte det. Men de blir en massa fylla och att gå dit med barnen känns inte riktigt rätt. Men får se om vi kanske går dit lite tidigare innan allt sånt börjar.


Men så har min dag varit idag iallafall, och jajustja; Någon som har tips på hur fan jag ska kunna sluta bita på mina naglar?! Måste sluta! Gör de av bara farten, inte fräscht, jag vet ; HJÄLP MIG ! Tips tack!

:)

 

Av maria - 17 augusti 2012 21:58

Jag måste nog skaffa mig en Iphone4 /4s så att jag kan köpa mig detta underbart söta skal. Finns hur många som helst att välja mellan i olika prisklasser. Alla är så übersöta så man smälter. Finns både med blommor, rosetter, hello kitty. Men även killar kan ju gå in och kolla, för de finns såklart lite mer "grabbiga" skal också!  Ni som har och även ni som inte har måste kolla in deras hemsida www.nymobil.se. Och jag ska noig ta mig ner och köpa en Iphone ;)

 

Så in och kolla in deras hemsida ! Ni kommer hitta mycket smått och gott!

Oj!

Av maria - 17 augusti 2012 19:41

Har haft rätt så många besökare idag, för att vara jag då! 133 stycken än så länge ! HEJA HEJA !! Guud så roligt att folk läser ! Fick även höra av min goa granne Terez idag att det syns att jag har tränat, och sen ringde Katrin och sa samma sak ! Ni är väl för goa ! får buga och bocka och vara glad ! Blir pepp av att höra ,så nu är det bara att fortsätta och kämpa på! :)  

Av maria - 17 augusti 2012 16:57

 Jag och barnen gick ju som sagt ner till stan för att kolla på när Eric pinandes under nålen och för att kolla lite i hans pärmar för att sedan gå och handla lite till kvällen. Ellie bajsade såklart när vi var i tatueringsstudion , så nu ligger de en bajsblöja på hans toalett. Hoppas dom kommer byta den påsen snart, om inte annat kommer dom behöva det för Ellies bajs luktar inte så mumma !! Sen när vi varit där ett tag så gick vi till Willys och när jag skulle köpa snus i deras lilla spelbutik eller vad man ska kalla den så såg jag nog de mest avtändande jag någonsin sett. En kille som var i 25års åldern, han hade en STOR SVART leverfläck på hakan med ett flertal LÅÅÅNGA svarta hårstrån på! Och dom var säkert 7 cm LÅNGA! Och då överdriver jag inte ! De var INTE okej !

Hittar tyvärr ingen bild på nå liknande, men bara att ta fram en bild i huvet. Tänk att ligga och pussas med en sådan, men man börjar asskratta för att hans leverfläckshår börjar kittla en i halsen ! INTE OKEJ !

Av maria - 17 augusti 2012 14:18

 

Ny klänning från Gina Tricot, 199 kr ! Älskar´t!

Nu drar jag och mina älskade snuttar ner till stan för att handla lite ! PUSS

Av maria - 17 augusti 2012 11:51

Inte för att jag är ett fan av att visa min kropp, men tänkte att ni kunde följa med på min resa som jag kommer göra, och har gjort ett tag nu! , men så har man slarvat och allt deta, men ändå ! Jag har gjort delmål som jag vill nå, och dom delmålen har jag två månader på mig att klara. Då är det inte bara vikt, utan centimetrar som gäller. Vikten kan man stirra sig blint på!

   

Av maria - 17 augusti 2012 09:14

 Nu är det äntligen fredag, och jag ligger kvar i sängen. Lexie är vaken och jag hör hur Ellie ligger och pratar inne i sin säng, så dags att ta upp henne strax!  Sen tänkte jag ta med vagnen och barnen och gå ut på en morgonpromenad, men först blir det frukost! :)

 Lexie fick även sin första smakportion igår, potatis och morotspuré! Var väl ingen höjdare dirket, blev många miner , och kväljningar ! Haha, så får nog byta ut den mot något annat. Eller göra lite egena purer sen idag om jag får tid!  Eric ska tatueras ig idag också, så tänkte gå dit och säga hej sen i eftermiddag också och handla lite till tacorullarna ikväll ! :)

 Men nu ska vi kliva upp är hemma, hoppas ni alla får en bra start på dagen !  

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards