maariiasvensson

Alla inlägg under november 2012

Av maria - 22 november 2012 19:05

Längtar tills vi får flytta ! Ska bli så skönt !Här kommer lite bilder på de vi tänkt inhandla !

   

Av maria - 20 november 2012 09:42

Ullared i lördags var hemskt. De va fortfarande kö när vi åkte därifrån kl 3 ! LIZ , åk inte dit i helgen ! du kommer vilja skjuta dig själv i huvet, precis som jag ville ! En varning bara ! ;d

Av maria - 15 november 2012 20:51

Goddagens denna trevlig torsdagskväll!

Idag har jag legat i som fan så jag har god lust att göra som Eric har gjort, nämligen att somna på soffan. De är så vansinnigt skönt ibland.

 Idag har de blivit att städa, handlat, och lekt och busat med barnen såklart! Sitter på

i köket efetr att ha jobbat och kl 22 är det dags för jobb igen. Men då blir det bara en timme.

Hade velat ha lite mer turer denna månad ,s åfår se om jag kan få några extra timmar nästa vecka. Hade varit skönt.

Skulle behövt minst tio timmar till iallafall innan månaden är slut. Så vi får väl se om dom har något extra jag kan ta! :)



 Imorgon kommer de lite folk hit då jag korsitaket fyller år. 22 ! Sjukt ! Jag har typ stannat på 19. Haha

 Sen blir det att ta tåget till Göteborg och bli upphämtad av Mamma, Pappa, Malin & Madde, För att sedan gå på ullared på lördag ! :)


Och eftersom VI FICK LÄGENHETEN såå ska jag köpa lite nytt dit också ! :) Guu va jag blev glad när dom ringde och sa att vi fått den ! Ûberglad ! :D Så jääävla skönt. Så nu är det bara att säga upp denna , och börja skaffa flyttkartonger då de är inflyttning 1:a januari. Hur många är sugna på att vara flytthjälp dagen efter nyår ? Någon ?!

HAha, kan bli knasigt , :P

Av maria - 14 november 2012 10:44

guud va tiden springer iväg! Idag är det redan onsdag, imorgon är de lön, och BVC med Lexie. Ska bli roligt att se hur hon växer :) Och hur mycket hon väger. Vi har ju inte varit där på ett tag nu så ska bli intressant !

 Nu har jag precis jobbat en timme och varit nere i tvättstugan och ska väl plocka lite nu och ta en snabbdusch. Får se hur mycket jag hinner innan Lexie vaknar. Sen blir det att hämta Ellie och efter de kommer Linda på besök. Tänkte nog ställa mig och försöka baka något också :) Hehe !


 Vi har fortfarande inte fått svar på lägenheten, så tänkte faktiskt ringa dom och kolla . Vara lite på, så man får något svar :)

 Men vi hörs senare ! Puss

Av maria - 12 november 2012 12:06

I lördags var de jeepträff i hedekas! Rikigt trevligt. Eric utmanade både sig själv och bilen riktigt duktigt. Bra att vara envis ibland :) blev lite korvgrillning till lunch och sen mer körning.
kom hem till uddevalla runt 18 tiden och då skjussade eric hem mig sen åkte han vidare till sin moster för att hämta barnen. Blev lite mat och sen kom terez upp och va barnvakt några timmar när vi var på efrerjeeptalk. Haha. Sen åktr jag hem vid halv tolv då jag började jobba 12 :)

Av maria - 12 november 2012 10:37

Hej där !

 Igår var vi och bada i Vänersborg. Barnen var lite trötta innan vi ens kommit hemfifrån, så vi tänkte att ; äh dom somnar väl i bilen. Och visst gjorde dom det. När vi kom fram så gick Ellie med Eric och Lexie med mig, så när vi bytt om och så satt vi oss i barnbassängen och båda barnen bara skrek! Haha, dom skrek och skrek och vi bara skrattade! Haha, va skulle vi göra. Så vi började ju plaska ohc grejjer och efter en stund gick de ju bra.

 Både Ellie och Lexie älskar vatten, så vi förstod väl inte riktigt vad som hände, men sen gick det som sagt bra. Och dom plaskade omkring och åkte ruschekana och Lexie var helt galen. Hon klättrade på saker och kröp omkring, och gick t.o.m själv i vattnet. Haha!

 Så när vi kom hem tänkte vi att vi håller dom vakna ett tag tills det är dags att sova.
Dom var såååå trötta, men dom ville inte sova. Haha, Eric och jag var ju också helt slut, så vi ville ju bara sova, men vi satte igång och städa istället :)


 Denna veckan får vi reda på om vi får lägenheten. Nyfiken som fan. Jag hoppas verkligen, men vill ändå inte hoppas för mycekt. Jag och Eric har ju en väldans otur med mycke ibland, så man vet aldrig vad som händer !

Men ni får gärna vara med och hålla tummarna :)

Av maria - 10 november 2012 21:09

Just nu har vi trevligt :-)

Av maria - 10 november 2012 12:30

Nu sitter vi i jeepen :) ! ska snart grilla korv! Gott ! ;)

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards