maariiasvensson

Alla inlägg under december 2009

Av maria - 17 december 2009 11:27

Miss Li är GRYM!!

Av maria - 17 december 2009 08:56

Och om en vecka äre julafton, :) HALLELULJA! :D

ME love julafton :D

Är fortfarande sjuk, suger hårig elefantpung men vad ska man göra. Min hals gör så inåthelvete ont... Men svullnaden har gått ner iallafall så  det är sköönt !
Snön flyger omkring där ute.. Är en riktigt jävla snöstorm.. Helt otroligt. Vart kommer de ifrån, tar de aldrig slut lixom ? ´De bara virvlar omkring och leker jagis ...


 Och doktorn ringde mig igår! :D De va trevligt att prata lite med honom igen :) Va ju så attans länge sedan! Den grabben är helt wonderful! :) Ska bli kul att träffa honom sen när jag kommer ner till Vänerborg :)


Pratade med min underbaraste underbara också:) Me like ^^ Jag saknar Eric... Men de är bra att sakna, ska bli så skönt att träffa honom om 8 dagar!

Oh, de är bara åtta dagar kvar. HELLELULJA på det också :D Jag som har väntat och väntat och väntat! :) Och dom här sista dagarna lär ju gå fort , är ju helgen sen jobbar jag måndag, åker hem tisdag, sista ruschen på onsdag sen är det julafton! :)


Och Sen kommer äntligen JULDAGEN!! Längtar mer till den än till Julafton :)


Pappa har varit och hämtat soffan jag fick av Mickis och Lagge också :)

TACK SÅ HJÄRTLIGT :D <3


Ne , städerskan kommer ju idag och jag måste städa mitt rum nu så hon slipper göra de, så kan jag vara hemma idag ist för att åka till stan, skulle ändå aldrig palla att åka in till stan, skulle få en hjärtinfarkt och dö på vägen. Kan ju knappt andas och blir anfådd på två röda ! Mindre sköjj..

Hörs senare ;D


Underbaraste Underbara <3

 

      

  

??

Av maria - 16 december 2009 15:16

Idag har jag inte koll på någonting, dag ? datum? klockan ?

:/

Ska kolla på Pinocchio nu! see ya!

Av maria - 15 december 2009 17:33

Idag har jag och fia varit och badat och simmat. Vi stack dit direkt efter vi lämnat barnen på skolan! :) Direkt efter blev det NAcka forum och där inhandlade jag en kortlek (XL-versionen) :) Som Herman och Adam sitter och leker med nu :)

  Börjar få lite ont i halsen igen och det är inte så roligt :P Men men,

har varit igång hela dagen nu och orkar tyvärr inte skriva så mycket mera!

 Ska spela lite kort med pöjkarna nu ! Så vi höres laateeer !!!

See ya ..

miss mah babyboo <3

Av maria - 14 december 2009 20:20

Då har en till dag vandrat förbi! Och fort har det gått också!

 Slutade för ca 20 minuter sedan och ska snart ringa pappa igen och kolla hur det blir imorgon. Ska ju få Mickis soffa och deras nya soffa kommer imorgon , och då måste vi juh hämta min. Men jag kan ju tyvärr inte hjälpa till eftersom jag är fast i sthlm! :/ Och om vi inte hämtar den imorgon så ska dom kasta den :S

 Så vi får hoppas att han löser det,


Nu sitter jag och kollar på Ullared och hade tänkt fortsätta med!!


Jag saknar mig älskling sååå sjukt mycket!




 Men nu är de inte lång tid kvar. Och om ca en vecka lämnar jag Sthlm!

Av maria - 14 december 2009 07:29

Hatar måndagar! Då är man alltid så trött efter helgen, och tror tyvärr att jag måste sova igen sen och vila upp mig efter helgen! Har inte blivit sådär supermycket sömn som jag behöver såå måste ta igen några timmar. Ikväll ska jag iallafall gå och lägga mig tidigt. Ska lägga mig direkt när jag är trött istället för att sitta uppe !

 Jag tänkte tvätta lite idag också, är ett STORT måste! Har ju redan rena kläder, men hatar att ha en massa massa smutstvätt. Fast det kanske kan vänta tills imorgon då Hannes & Håkan kom hem igår från skidresan i fem dagar så dom har en hel del tvätt dom med !

 Min julklapp till dom blev ett jätteskojjigt spel som jag hittade på BR leksaker! :) Får hoppas att det duger, De är ju jättesvårt att köpa till dom. Känns inte som att man kan köpa en julklapp var till dom, för så pass bra känner man dom inte på det sättet, så ett spel för hela familjen var de bästa alternativet !¨


Och mamma och pappa, hälsa tomten att Maria är i STORT behov av UNDERKLÄDER spec, STRUMPOR!!!!!!!


Och jag vill sova med Eric, bara ligga och mysa och pussas och somna på hans arm! Finns inget bättre, men nu är det bara elva dagar kvar! :D

 

Miss you honey <3

    

Av maria - 13 december 2009 18:48

I fredagsd blev de krogen, Haary B James!! Hade sjukt roligt. Träffade en massa roligt folk och va på kanonhumör! Missade som vanligt sista bussen och kom hem till min säng runt 7 på lördagmorgonen!

 Madde kom till sthlm kvart i ett på lördagen så de var bara att gå upp i tid och fixa sig och ta sig in till stan. Sen blev de en massa julklappsshopping , mest för hennes del . Jag köpte två, en till pappa och en till familjen här i sthlm :)

 Har Eric kvar, men ska handla de i Köping då jag hittat de jag ville ha, Får hoppas att det är kvar bara när jag kommer hem  ! Annars blire jobbigt ^^

 Sen på kvällen hade vi myspys med godis och chips och dip och dricka :)


 Idag blev de lite sovmorgon till elva typ :) Va skönt som faen!

Hade lätt kunnat sova hela dagen , men då hade vi inte hunnit med Nacka Forum!

 Så vi var där en sväng ,sen åkte vi tillbaka hit och hämtade hennes grejjer sen åkte vi in till t-centralen och nu är jag hemma här igen!

Kommer lite bilder från i fredags! :)

              

Av maria - 11 december 2009 22:27

Får vi väl se hur den blir. Sitter hemma hos Fia nu , är fixad och klar. Ska hämta en vinare sen så får vi se vart kvällen leder. Förhoppnignsvis blir de in på Harry B james! :)  ME LIKE!!

 Ska hämta kameran också, den får man juh inte glömma!!

Fick lov att läsa saga för båda snuttorna här hos Fia, :) Busade med dom ett tag också. Dom är juh för roliga!

Ska ringa babyboo sen cokså och se om han överlevde allt sladdande ;D Viket vi verkligen får hoppas :D


Och imorgon kommer systerysterr Madde hiit till stockholmia för att inköpa lite julklappar och få se det bästa av sthlm. Har en massa roliga affärer hon ska få smaka på ! synd att den andra systerystern inte kommer bara! Madde åker hem p åsöndag seen..

Men nu orkara jag inte mer av detta.. Pusshejs

Love you babyboo <3

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards