maariiasvensson

Alla inlägg under december 2009

Av maria - 8 december 2009 17:25

Nu ska jag tipsa er lite!

Ni har en grillad kyckling, tar bort allt de ätbara och delar de i mindre bitar och steker !

Mycke grillkrydda på, sedan kokar ni upp lite couscous och stekt paprika och lite smått och gott! Så har ni fått fram en sjukt god måltid. Gärna lite gurka och tomat också ;d

Bara ett tips ;)

Av maria - 8 december 2009 11:26

Grattis Maria i efterskott  :) <3

  

Av maria - 8 december 2009 11:18

Feber, ont i halsen, huvudvärk och hosta! Jaa, kan min dag bli bättre. FUCK NO!

 Nu sitter jag i mitt vackra lilla krypin efter att ha kollat film med Fia, mådde inte så bra, men kunde lika gärna kolla på film med henne än att kolla själv. Hon har bra immunförsvar säger hon!

Och vi som skulle ha varit iväg och simmat idag och på bodypump imorgon,  men vi får väl köra hårt nästa vecka, vilket jag tror är min sista vecka här också! :D

 Och snart äre jul gott folk! Shiiit va tiden har gått fort. Helt otroligt, och jag har snart varit här i fem månader! Helt sjukt ^^

 Och Eric & jag har hängt ihop ett tag också ! Träffade juh honom innan jag åkte hiit såå!


 Liz skrev på msn att jag skulle blogga, hon läser den tydligen flera ggr / dag, den lilla sockerpullan!! ;d


Men nu ska jag bädda sängar, diska och vika tvätt, sen blir movietime! Är helt slut i kroppen, men de måste göras !


   You´re simply the best <3  

  

Av maria - 7 december 2009 18:34

Idag har jag varit duktig, har diskat lagat mat, tvättat, vikt en massa tvätt och lekt med Herman och hannes och chillidillat! Har även skrivit min önskelista som ska på posten imorgon , Hoppas dom inte läser min blogg idag bara , då blire inge sköjj ;d haha


Nu ska jag kolla på tv, efter at Herman kom och ville leka med fiskspelet på Facebook..

Saknar min pöjk föööör mycket ! Orättvist!   

Av maria - 7 december 2009 15:15

Jag är sjukt uttråkad och vet inte vad jag ska göra ;d

 Men får väl hitt på nåå, men snart ska jag hämta Herman från skolan och då blir det full rulle. Och så blir de TACOS till maat ,, SUPERDUPRGOTT!

Och nu är det en viss person som är på toa och bajsar och stönar :S Hur ska man tolka detta?  Jaja, Vill nog inte veta mera!

Fia och hennes kompis fårn kolsva var här en sväng också , så vi kollade tv och bara hängde ! Trevligt med sällskap iaf :)

Ne nu ska jag hitt på nåå :)
Have a nice daay ;D

Av maria - 7 december 2009 09:36

Jag är lite halvförvirrad idag, så akta er!

 Och jag vet inte vad jag ska göra, jag vill mysa med min pöjk, men får väl bli att krypa ner i sängen och mysa med kudden istället, inte lika mysigt alls, men man får ta de man har!

   Idag har jag lust att bara vara, har redan gjort allt för idag nästan så de blir nog bara att chilla , är lite halvsjuk, och vill absolut inte bli mera sjuk! så de blir ingen simtur heller, men förhoppnignsvis senare i veckan :)

 Nej nu ska jag fiixa lite till, sen får folk gärna ringa och prata med mig idag då jag är rätt pratsjuk! ;D See ya

Just you & me <3

Av maria - 7 december 2009 01:48

Helgen var både rolig och sköön! Fredag vare utgång med tjejjerna. Trevligt , (några bilder längre ner ) Sen har jag slappat och varit seg ! Spelade lite kort idag också, de va niiicee ;D

 Skulle ha tagit 17.31 tåget , men de var försenat till 18.45 , så då tänkte jag att jag skulle ta 19.31 tåget ist, men de var tydligen också försenast till 20.50 !

Så satt på sattionen å snackade skiit md Kalle och Freds bror, sen kommer dom och säger att vi måste gå ut och vänta för att dom ska stänga väntsalen, så då fick vi stå ute i kylan i en timme! KUL!! NOOOOT ^^

 Sen blev tåget ännu mer försenat när vi hamnade bakom ett pendeltåg en bit innan Sundbyberg! fyfan vilken dag. Drömde mardröm inatt också om Eric, men som tur var så levde han :D

 Får pussas om 18 dagar ;D JIHOOOO ^^

Ne nu ska jag försöka sova. Puss på er

I love you honey <3


            

Av maria - 3 december 2009 09:18

Då är man nyduschad och ska klä på sig, men känner att jag inte har sådär superduper bråttom då min buss inte går förns 10.28, och de är juh en timme kvar , men ska nog ändå fixa mig å så sen lägga mig och kolla tv ett tag ;d

är trött som fasiken och vaknade inte en endaste gång inatt ,vilket är helt otroligt, då jag jämnr brukar vakna minst tre ggr! Men icke sa nicke, sov hela tiden mellan 01.00-06.55 :) Happy ! Men nej , nu ska jag digga musik och klä på miig :) hööörs ;d

Saknar diig Eric <3

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards