maariiasvensson

Alla inlägg under december 2009

Av maria - 11 december 2009 13:13

Är de sant eller har jag haft fel om alltihopp ? :/

Av maria - 11 december 2009 12:55

Då kom jag precis ut ur duschen och msn är helt cp. Folk har skrivit men kan inte se vem eller vad dom har skrivit! Jävla skiit!

 idag tänkte jag städa mitt rum och kanske slå ihop ngt gott till familjen! eller till dom som är hemma rättare sagt! Hade juh svårt att sova inatt så sov lite nu på morgonen! Mysigt värre!

Men nu ska jag fixa frillan. De har jag inte gjort på två veckor nästan!  Inte när jag varit här iaf! Så de ska bli sköönt . Hööreees :)

Av maria - 11 december 2009 08:42

Godmorgon cuties!

 Kom precis hem efter att ha lämnat av Herman i skolan! Vi satt nästan hela morgonen och kollade på hans tusentals pokemonkort! Guu såå fiint!


Idag äre fredag och de betyder helg!

Och vem fasiken döper sin unge till HOLGER?!

Förutom Kristian Luuk och Carina Berg! Holger av alla namn, wtf!! :O

Det finns hur många olika namn som helst och dom valde de absolut konstigaste namnet.


Jag hade jättsvårt att somna inatt, kan bero på att jag sov mellan typ 12-15 igår . Men var så attans trött så vad skulle man göra?! Låg juh ändå i sängen så vips så sov man. Och städerskan bökade runt som utifasiken och varje gång jag fick sms så trodde jag att det var jordbävning! Rätt liten vibb på mobilen! Helt sjukt . Den skulle man haft när man hade mobilen i blöjan på skolan ;) haha!


Tjilevippen!  

btw , kankse både Malin och Madde kommer imorgon. Vi får hoppas på det :) <3

Av maria - 11 december 2009 01:09

Att förstå, är att förlåta!

Av maria - 10 december 2009 22:36

Jaha, här sitter man och har det tråkigt och väntar på att Navy CIS ska börja!

Jag och Herman har ritat lite idag, fast fick bara ta kort på mina tecknignar. Och ni ska veta att jag är en riktigt figher på att rita! Eftersom att jag inte kan rita renar så gjorde vi att grisarna drog tomtens släde, men eftersom jag inte kan rita en släde eller så blev de en bil istället! Haha,

 Så jag och Herman har haft de riktigt trevligt idag! ;D

 Sen när Anna kom hem så pratade vi lite, och hon har kanske två barnflickor på g, vilket gör de väldigt skönt för mig då jag slipper ha dåligt samvete!

 För er som vill veta kommer jag också att åka härifrån den 22 december som det ser ut nu ! Och dom två sista dagarna kommer bli att umgås med pojkarna!

Men nu kommer lite bilder och jag ska fortsätta med mitt trevliga liv !
 Jag och fia åkte till Mölnvik för inte så länge sen för att hon var sugen på en lussebulle! haha, visst blev de en lussebulle , men de blev lite mer också :P haha

Men nu kommer mina vackraste teckningar jag någonsin gjort , och på min sötnöt Herman :)

      

Av maria - 10 december 2009 08:53

Skulle föra över pengar nu till lite saker, men de funkar inte. Dom har Swedbank och jag nordea, har provat alla möjliga sätt, men icke sa nicke! De gick inte för sig!

 Ska föra över pengar till syster också, får väl se om de går.

Idag kommer städerskan hiit men hon ska inte städa mitt rum idag då jag ska ligga här hela dagen och bli frisk! Vilket är mitt mål iaf, men vi får väl se hur det går . Kom nästan nyss hem efetr att ha varit  och lämnat Herman, han är rikitgt pigg nu på mornarna faktiskt, inte som han var förut

SEn dom kom hem från Skidresan har han varit mycket roligare eller vad man säger. Kommer sakna dessa små söta krabater när jag lämnar dom! <3

     

Av maria - 9 december 2009 21:50

Jag har kommit fram till att jag är en rätt knasig person!

 Tänker inte berätta hur , men ni som känner mig tror jag ni vet vad jag menar!

 Jag är rätt förvirrad, inte speciellt smart och har dålig humor mm.

 Ingen som har klagat hittils men ändå .

 Undrar vem jag har fått allt de ifrån,  Mamma är också rätt förvirrad då hon lade konsttiga saker i kylen som inte skulle vara där , som t.ex en hålslagare och en häftklammer!

Men resten då ?

 


Men men , nu sitter jag iaf och kollar på " I hennes skor" och är lite halvsugen på en mandarin som jag nu ska hämta i kylen!


Jag ser framemot att laga mat också, typ korvstroganfoff och köttfärssås och jag vill lära mig att göa lasange och köttfärslimpa! Jag vill helt enkelt bli en hemmafru! haha

De ska bli mitt yrke ;D  Jihooo.. See ya

Eric <3

Av maria - 9 december 2009 13:03

Idag tog Håkan Herman till skolan så jag fick sova, vaknade runt 12..

Hannes och Håkan höll på att böka hela morgonen med at packa alla grejjer dom ska ha med sig till skidresan och nu har dom åkt. Då blev det äntligen lite lugn och ro !

Har inte lyckats få i mig någon mat än , men de blir väl snart. T'änkte sätta på en film nu och slappa i nåpgra timmar, sen måste jag åka och köpa halstabletter :/

Kan man passa på att köpa en chokladbit också!


Och de är redan onsdag, helt sjukt vad fort tiden går , och snart äre lördag och då kommer Madde hiit så ska vi gå på stan och köpa julklappar!


Men nu blire film! See ya !

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards